2007-01-02, 22:33
Medlem
Höjder här med Allt annat kan jag nog klara av, som jag är rädd för, men höjder......näe
Citera
2007-01-02, 23:59
Medlem
OXARs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underr
x Mörkt Vatten ^^: kan itne bada i mörkt vatten. lite pinsamt när man drar ner till sjön med kompisar :P kommer ihåg i 9an som avslutning skulle vi paddla kanot och jag försökte skolka men lyckades inte :/ så väll ute i sjön så håller mina 2kompisar på o skaka på kanoten så det ska vältas.. det var darför jag försökte skolka för jag förstod att dom skulle göra det.. men efter ett tag så vällts den :/ har aldrig fått sån panik som jag fick då. som tur så sa inte mina kompisar till någon

nästan exakt samma grej hände mig fast kanoten guppade lite, den välte aldrig. uäää hata vatten!
Citera
2007-01-03, 00:11
Medlem
[Shinra Corp]s avatar
Getingar, även fast jag blivit stucken flera gånger och konstaterat att det inte är någon big deal så springer jag som en gasellhona på grönbete så fort jag ser en.

Vithajar, sjukt jag vet. Men finns det vatten KAN det vara haj med tänder där.

Vara med om en flygolycka. Vet inte riktigt vad den rädslan härstammar från.

Det ultimata vore med andra ord att flyga, bli jagad av en geting i planet, springa i panik in i cockpit, skrämma livet ur piloten, planet störtar, jag överlever men eftersom vi hamnar i vatten kommer haj.
Citera
2007-01-03, 00:16
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underr
Finns det stängda hav ? ;P
Att vara ute på havet utan någon skymt av land var det jag syftade på. Tänkte först skriva öppet vatten men stötte på samma form av fråga som dig. Vad fan är stängt vatten? Is?
Citera
2007-01-03, 00:17
Medlem
Niinos avatar
Ormar så det skriker om det
Citera
2007-01-03, 00:20
Bannlyst
Usch vilken jobbig tråd..

* Att mina nära och kära ska dö
* Grodor och paddor
* Vatten som man inte kan se igenom
* Agorafobi
* När man åker bil att den ska sprängas

Det var allt jag kommer på ft.
Citera
2007-01-03, 01:10
Medlem
johanbtks avatar
Parasitmaskar, maneter samt bajs. Detta trots att jag aldrig drabbats av något av dessa saker.
Citera
2007-01-03, 01:20
Medlem
tomhul844s avatar
ormar
spy
klaustrofobiska utrymmen
Citera
2007-01-03, 01:32
Medlem
DAKFs avatar
Att bada bredvid båtar. Av någon anledning tycker jag att det är jävligt obehagligt
Citera
2007-01-03, 09:59
Medlem
Abbe78s avatar
Jag har fobier för små utrymmen och ormar
Citera
2007-01-03, 14:52
Medlem
Vissa höjder, larver ibland små utrymmen och.....
Citera
2007-01-03, 15:15
Medlem
Bjerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Jag har fobi för: Spindlar, att spy, nålar, och möglig mat, räcker med att det är datumet på "bäst före dagen" för att jag ska slänga det. (Ibland t o m dagen/dagarna innan)

Spindlar, spy och nålar är väl inte något jag känner någon fobi för. Spindlar kan till och med vara helt okej!

Men det där med maten stämmer till 100% på mig också! Haha, vill inte ens lukta på mjölken om den är någon dag över bäst före datumet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in