2007-05-19, 13:39
Medlem
Earth Impact fungerar faktiskt riktigt bra att mecka med, helt klart ett alternativ till tobak. Man känner i princip inte smaken av det om det meckas med cannabis och det river inte i halsen alls.

Rekomenderar det till alla er som inte vill mecka med tobak men fortfarande måste/vill ha nått att bland ut med

KMA! det är bra Helt klart ett bra alternativ om man vill få så lite nikotin i sig som möjligt.
Citera
2007-09-06, 13:31
Medlem
Bluebeast72s avatar
Gul john silver light är trevligt att meka med,såväl som gul blend o de svagare sorterna enligt mig.
Men den främsta orsaken är att jag höjde ögonbrynen kraftigt då jag läste knaster. Vad är/var det o finns det ännu?
Sedan kan man ju småle åt att senaste aktivitet var 2000 fanns det ett FB forum redan då?
Citera
2007-09-06, 13:48
Medlem
lat_jävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Gul john silver light är trevligt att meka med,såväl som gul blend o de svagare sorterna enligt mig.
Men den främsta orsaken är att jag höjde ögonbrynen kraftigt då jag läste knaster. Vad är/var det o finns det ännu?
Sedan kan man ju småle åt att senaste aktivitet var 2000 fanns det ett FB forum redan då?

Hahahaha jag trodde att det var någon 1-inläggare som drog upp den här otroligt gamla tråden

Knaster är någon form av örtblandning eller liknande som folk använder istället för tobak däremot så är det väldigt dyrt och inte värt pengarna (enligt mig).
Jag har aldrig sett det i Sverige (kanske på någon webbutik för länge sedan) men du kan köpa det på Hemphouse, Cropshop, Scorpius m.m. i Oslo.

Den bästa mecktobaken är helt klart ljusblå Petterøe's (färdigrullade), finns inget bättre att mecka med

/lat_jävel
Citera
2007-09-06, 15:31
Medlem
dumms avatar
Citat:
Trevligt,skall provas Ja men då finns knaster ,skall provas det oxå att meka med.
Tråden är värd att leva då den enligt mig är en klassiker gjord av pionjärer på otrampad mark på den tiden då nätet var lite hemligt
Älskar den,undrar vad pojkarna gör idag så här 7 år efter?

Haha, bluebeast din lilla necromancer

Knaster säljs bl.a. på Smoketower som finns länkat till höger
Rökt tillsammans med gräs någon gång och det funkar riktigt bra faktiskt
Citera
2007-09-06, 19:14
Bannlyst
Testa inte smoketowers olika smoking mixtures iaf xD Tror det var den Earth Impact, och det var fan ta mig den vidrigaste rök jag någonsin dragit ner i mina lungor. Fick kväljningar av att bara se påsen, så fick slänga den efter bara några spliffar.
Citera
2007-09-06, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av realnick
Testa inte smoketowers olika smoking mixtures iaf xD Tror det var den Earth Impact, och det var fan ta mig den vidrigaste rök jag någonsin dragit ner i mina lungor. Fick kväljningar av att bara se påsen, så fick slänga den efter bara några spliffar.

Kört på earth impact ett tag nu och jag gillar det faktiskt.. Enkelt att mecka med och smakar helt okey..
Citera
2007-09-06, 20:03
Medlem
Snasis avatar
Jag kör med Smoking Mixture Special och den funkar bra. Helt okej smak så jag har inget att klaga på.
Citera
2007-09-06, 20:06
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Jag kör med Smoking Mixture Special och den funkar bra. Helt okej smak så jag har inget att klaga på.
Lättmekad,finns det i olika smaker?
Citera
2007-09-06, 20:08
Bannlyst
Citat:
Har bara sett en samk. Och det inget mina smaklökar uppskattade.
Citera
2007-09-06, 20:10
Medlem
Snasis avatar
Citat:

Ne, det finns nog bara en smak. Jodå, det funkar fint att mecka med. Röker ju inte i vanliga fall så det är ett bra alternativ tycker jag.
Citera
2007-09-06, 20:14
Medlem
Jag var nyss inne på smoketower och kollade upp det. Där fanns både vanilj- och körsbärssmak

Peace
Citera
2007-09-06, 20:28
Medlem
poojks avatar
ni som bor i stockholm och röker pipa kan ju ge er iväg till tobaks affären mitt emot carmen på söder (ÖL hak) där har dom cherry pip tobak för 50-80 spänn mycket behaglig att röka (TYCKER ÄVEN ICKE NIKOTIN RÖKAR^^) OT men bara ett tips till er mina gröna bröder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in