2008-09-25, 12:59
Bannlyst
Kanske en något onödig bump, men det kanske är bättre än att starta en ny tråd. Luktar knaster mycket om man röker det inomhus? Hasch tycker jag inte "sätter sig i möblerna" som cigaretter gör. Någon som vet? =)
Citera
2008-09-25, 16:16
Medlem
Seaturtles avatar
passar på och frågar om smaken

beställde nyss farmers honey smoking mix, sägs brinna bättre än tobak, smakar bra och har en coolare rök, enligt review på edit iaf..

men har dock hört att knaster smakar bajs i nybörjartråden..

btw andra gången denna tråd återupplivas :P 2000>2007>2008 :P
Senast redigerad av Seaturtle 2008-09-25 kl. 16:27.
Citera
2008-10-26, 10:38
Medlem
Strypsexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollon (old)
främsta anledningen till att man rostar är väl för att den här härligt saftiga tobaken inte är så lätt att mecka med hasch eller majja

(mekka hasch= tänd på lilla bruna biten och smula mellan fingrarna i en liten pulverhög som du sedan blandar med den torr-rostade tobaken)

Någon som vet någon lämplig grej att blanda brass med förutom tobak förresten? Det skall gärna garanterat inte innehålla några gifter heller.

Typ... Mecka med spice diamond.
Jag tog Efedrin, PPP (sativa) och Spice diamond, det var ganska trippigt för att vara röka.
Citera
2009-02-20, 14:46
Medlem
Knaster äger jue.
Tycker att tobak smakar illa, och nikotin-kick är inte så skön. Lite överskattat faktist. Och väldigt beroendeframkallande. :P man vill jue bli stekt och inte lurad av cigg-bolagen. Man vet knappt ens vad det innehåller för farliga kemikalier i tobak. Tobak är jue gift och gräs är fan medicin om man jämför lite snabbt med vett.
Citera
2009-02-20, 14:53
Medlem
Sushimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezy_Baby
Någon som vill köpa ett hg för 8lax riktigt fint e de
haha trött på kontot?
Citera
2009-02-20, 15:30
Medlem
Nojlagets avatar
Jag tycker rulltobak fungerar klart bäst. Förstår inte varför folk envisas med att blanda med en massa annat skit. Och för er som är rädda om hälsan finns ju tobak utan tillsatser typ American Spirit.

Och bara så ni vet, lite nikotin dör man inte av. Inte direkt iaf.
Citera
2009-02-20, 17:40
Medlem
jugulators avatar
Har själv precis upptäckt fördelarna med mentholcig.. Mindre skadliga ämnen plus att jopparna smakar riktigt nice Var jävligt skeptisk innan jag själv hade prövat detta då jag i normala fall tycker att mentholcig smakar apa.. Men i kombination med cb så blev det fresh som fan
Citera
2009-02-20, 17:48
Medlem
DrGreenthumbs avatar
i bålsta finns det iaf på sommaren en stor jävla äng fylld med industrihampa, tror inte bonden märker om man knycker en eller två, vet inte om de är besprutade men det borde iaf funka som utblandning.

uppmanar inte till stöld
Citera
2010-03-11, 14:35
Medlem
Daitokujis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
i bålsta finns det iaf på sommaren en stor jävla äng fylld med industrihampa, tror inte bonden märker om man knycker en eller två, vet inte om de är besprutade men det borde iaf funka som utblandning.

uppmanar inte till stöld
Det är precis vad du gör i tro om att du är smart nog att inte ha något med saken att göra efter du sagt det lite "diskret."
Be a man (;
Citera
2011-05-01, 15:31
Medlem
Alternativ till tobak vid rullande av joints!

Tjosan. Jag röker mest bara rent då jag ogillar smaken av tobak. Ibland blir jag också illamående av det.
Hemma är det ju inga problem då jag har min pipa som jag kan röka ur men jag är ändå intresserad av att hitta ett substitut till tobak som man skulle kunna rulla med. Ibland skulle det nämligen vara väldigt skönt att kunna rulla en fet om man t.ex. ska iväg på en spelning eller dylikt. Alltså letar jag efter örtblandningar och annat som är passar in på denna beskrivning. Det måste funka att rulla med och det ska helst ha ett rimligt pris! Jag har t.ex. hittat detta http://www.everyonedoesit.com/online_headshop/greengo-herb-blend.cfm?iProductID=6770
men tänkte att klientelet på detta forum säkert har fler bra, kanske bättre, alternativ att komma med!
Tack på förhand.
Citera
2011-05-01, 15:35
Medlem
Idealistens avatar
Oregano
Citera
2011-05-01, 15:39
Medlem
ThingThings avatar
Röker alltid pipa om det är inomhus, men behöver det rullas så är det grönt té som gäller!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in