Citat:
Ursprungligen postat av hjerttheman
Jag skulle lyssna på Arne, jag vet inte om han är det nu men han har iallfall varit utbildningsansvarig för bodybuildingförbundet, vad har ond saft att sätta emot?
har haft kvinnliga VM silver medaljören i BJJ på både behandling och råd,har fått en speedway åkare på svensk elit nivå som varit klassad som handikappad och smärtkliniks patient i tre år bra på två behandlingar,
Han hade enligt läkarna skolios som är medfött skelettfel,missbildade rygg kotor och sned höft som varit låst sedan olyckan.jag justerade höften och muskler så att hans skolios(alltså vissa svenska läkare är inte helt ok,han hade inte skolios men ryggen blev kroniskt böjd av höften och läkarna slarvade och sjukgymnasten försökte i två år) och efter tre år av tunga medeciner och slarviga och okunniga inom sjukvården med kronisk värk.
Han blev rak och smärt fri på en timme,tog en till behandling och har nu varit bra i 8 månader utan piller.
Jag är emot skryt och säger inte att jag är jesus,men jag är glad över hans nya liv och ser det som min bästa insats för en klient,jag kan jävligt mycket om en lite nisch om muskler och leder och respekterar läkarna som kan det jag inte kan.
tror du mig eller vill du kontakta referenserna?