2007-08-10, 14:23
Medlem
haha.. visar vart skåpet ska stå

Citat:
Ursprungligen postat av Suomi
Ska antagligen dra ner till Tyskland men några polare i sommar i paketbil så då har du din tävling då. Så träna på ordentligt tills dess.
Citera
2007-08-10, 14:53
Medlem
Men fyfan vilken skabbig tråd.

"Jag va inne på gymmet.com och läxade upp deras "guru" Arne Persson rejält nyss." Jäähh!! 666!!!
Citera
2007-12-02, 15:34
Medlem
Kom och tänka på Rocky 4 där Stallone ska möta Dolphan, när jag läste den här tråden. Dolphan håller på och tränar med sina datorer och tekniska prylar, medans Stallone hyr en rysk jävla stuga och lyfter ÄKTA jävla skrot. Muskler byggda på hårt arbete, erfarenhet och visdom!
Rocky all the way säger jag, så jävla HARDCORE!½!#¤"
Citera
2007-12-02, 16:31
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulbo
Kom och tänka på Rocky 4 där Stallone ska möta Dolphan, när jag läste den här tråden. Dolphan håller på och tränar med sina datorer och tekniska prylar, medans Stallone hyr en rysk jävla stuga och lyfter ÄKTA jävla skrot. Muskler byggda på hårt arbete, erfarenhet och visdom!
Rocky all the way säger jag, så jävla HARDCORE!½!#¤"
Ja stallone åkte ju fast för anabola steroider nyligen i australien, så visst går det att bygga muskler i någon jävla stuga om man får lite prepp i skinkan.
Citera
2007-12-02, 16:49
Medlem
amengiv1s avatar
LÄste inte alla sidor i tråden men snappade upp att det var bra med chins och dips, problemet för mig iaf som är lite färskare och lite högre bf% än andra har problem med dessa övningar då jag oftast inte klarar mer än max 10 st, vilket gör att det iaf känns lite fel att ens ha med den i programet
Citera
2007-12-02, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amengiv1
LÄste inte alla sidor i tråden men snappade upp att det var bra med chins och dips, problemet för mig iaf som är lite färskare och lite högre bf% än andra har problem med dessa övningar då jag oftast inte klarar mer än max 10 st, vilket gör att det iaf känns lite fel att ens ha med den i programet

Kör på en dips/chins maskin som "fjädrar tillbaka" då, om du har en sån på gymmet.
Citera
2007-12-02, 17:57
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Ja stallone åkte ju fast för anabola steroider nyligen i australien, så visst går det att bygga muskler i någon jävla stuga om man får lite prepp i skinkan.

Har för mig att det var tillväxthormon. Inga steroider alltså.
Citera
2007-12-02, 19:33
Bannlyst
Citat:
Och du tror Dolphan är ren ?
Citera
2007-12-02, 23:11
Medlem
Citat:

Börjar ju bli trend att bromsa upp effekt av åldrande med tillväxthormon nu och han sa att han tog preparatet av medicinska skäl. Hade inte brytt så mycket och bara tagit med sig grejerna och inte kollat om han fick ta med det in eller inte.
Dessutom tar jag ingens parti i fråga om latsdrag och militärpress bakom nacken. Jag TROR att det kan finnas större skaderisk i att köra militärpress bakom nacken, då armarna låser sig lite konstigt om det skulle bli för tungt, men då handlar det ju också om att man inte utför övningen rätt och felaktigt utförda övningar kan ju ge skador. Då är det ju bara se till att lära sig övningen rätt och köra med passare om det är nödvändigt.
Citera
2008-06-26, 08:31
Medlem
Citat:

Axon håller med allt du säger. Min broder har gått hos Kristian Berg och fått sin utbildning där mm.

Bröt armbågen när jag var liten och därmed så hoppade axeln ur led. Den kan fortfarande göra det den är alltså överrörlig. När jag kör latsdrag bakom nacken så får jag ont i axeln samt så klämmer det i ryggen!

P.S Vart har du din klinik? Du kan skicka ett PM om du inte vill säga det här

AXON FTW!
Citera
2008-06-26, 12:46
Medlem
Satanclauss avatar
Med risk för att sticka ut hakan: Är inte övningarna som diskuteras "bakom nacke" lite individuellt hur de ter sig? Vissa kan vissa andra inte? Jag tillhör iaf den kategori som har svårt för "bakom", började så i min ungdom och fick problem. Ser idag lika många som pressar och drar bakom nacke som de som väljer framför.

//Glad motionär
Citera
2008-06-26, 15:14
Medlem
LiLWizs avatar
Citat:
Som tur va så lyckas man väl rädda någon stackare från att skada sig med detta inlägg.

Du lär inte se mig på din klinik iaf, jag undviker helt lyft bakom nacken och har gjort så sedan en tid tillbaka.
Senast redigerad av LiLWiz 2008-06-26 kl. 15:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in