Citat:
Ursprungligen postat av
Pyronostalgi
Är inte det en 45mm om man skall vara petig? Tycker ärligt den är lite tunn i effekterna oavsett...
Den gamla var 45mm, den nya är 50mm
Citat:
Ursprungligen postat av
Pyronostalgi
Paris gillar jag skarpt och bra pris!
"Bara" 40mm i den, men det märks fan inte
Gillar man effekterna i Monster så är det ett väldigt bra pris

Även Super Salute ska ha goa knallar. Inte testat den själv, men det står faktiskt en i källaren

Big Salvo rekommenderar jag om man vill lägga en slant, den var väldigt trevlig för några år sedan. Var fullt av rök i trädgården efteråt, då vet man att det brassat på duktigt
Men hade nog tagit en Paris om man ska kompromissa lite diverse parametrar. Paris är ju Charger från Extreme Fireworks med annan ettikett (flikar in detta för alla nya trådläsare).