2012-12-28, 23:46
  #3925
Medlem
LYrexos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dawa88
Är lite smått besviken på svea.
Tycker att dom har blivit dyra och är inte så jätte imponerad av deras sortiment.

Hade velat ha en power box samt lite raketer.
De verkar inte finnas i varken luleå eller boden.
Ö&B i luleå hade väääldigt dåligt utbud..
De jag har att välja på är:
svea
festival
royal

Sen har dom säkert något mer på ica, men har inte varit dit å kikat ännu

Se om ditt Ö&B har victory 10 , riktigt bra.
Citera
2012-12-28, 23:47
  #3926
Medlem
Copterss avatar
Behöver råd om vad jag ska köpa och på vilket ställe. Jag måste GÅ till varje ställe och kan alltså inte släpa hem lika mycket eller lika tungt som flertalet av er
Har Svea, Hanssons och Festival att välja på, Svea ligger längst bort och Hanssons utan tvekan närmast. Får man något roligt för 6-700:-?

Citat:
Ursprungligen postat av NitroMannen
Självklart kommer jag inte göra det... jag har tänkt spara en del till nästa år också
Riktigt lager du har då! Passa dig så det inte börjar brinna i din bostad.
Citera
2012-12-28, 23:49
  #3927
Medlem
Tjack-i-starkols avatar
Stora mängder semtex. Men det kanske inte räkas som fyrverkerier?
Smäller bra gör det i vilket fall och nyårsafton är optimalt för att
kombinera nytt med nöje.

Citat:
Ursprungligen postat av NitroMannen
Här är mitt fyrverkeri för i år.

http://www.youtube.com/watch?v=gKPWDNUvQeU

- Det gick på runt 6,000.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
■Diverse importerat för runt 3-4k
■Resten från inom sverige av varav 4-5 olika tillverkare.


Varför har du köpt så mycket smått skit? Go big or go home.
__________________
Senast redigerad av Tjack-i-starkol 2012-12-28 kl. 23:53.
Citera
2012-12-28, 23:50
  #3928
Medlem
Xezrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Jag tror Dragon tändes fel, såg ut som finalen kom ut från början sen gick den sakta sakta.
Hände samma med mig förra året på Dragonball från Svea.

Kanhända att du tände reservstubinen först? Gör man det så tänds pjäsen baklänges, finalen först.
Citera
2012-12-28, 23:53
  #3929
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xezr
Kanhända att du tände reservstubinen först? Gör man det så tänds pjäsen baklänges, finalen först.
Exakt, så var det tror jag kommer inte ihåg exakt.
Men jag tror nog Dragon tändes med reservstubinen.
Citera
2012-12-28, 23:56
  #3930
Medlem
Royal Party Fireworks, brukade köra på det förut, riktigt bra. Dock så har jag inte fått något reklamutskick senaste åren, vet någon var man kan handla detta märke inne i Stockholm STAD eller strax norr om stockholm?

Hemsidan är ju bedrövlig och jag hittar inget om återförsäljare.
Citera
2012-12-29, 00:05
  #3931
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack-i-starkol
Stora mängder semtex. Men det kanske inte räkas som fyrverkerier?
Smäller bra gör det i vilket fall och nyårsafton är optimalt för att
kombinera nytt med nöje.




Varför har du köpt så mycket smått skit? Go big or go home.

Små skit?
Ligger massa fina Nitraat och corsair smällare om jag inte ser fel, dem gråa jävlarna med rosa paper på, har 3 boxar med 22x i kvar från Belgien 2003.
Citera
2012-12-29, 00:07
  #3932
Medlem
VemSaDets avatar
https://twitter.com/search/realtime?q=fyrverkerier&src=typd
Vill ni bli arga läs på twitter ush jävla moralhoror!!!
Citera
2012-12-29, 00:11
  #3933
Medlem
Tjack-i-starkols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Små skit?
Ligger massa fina Nitraat och corsair smällare om jag inte ser fel, dem gråa jävlarna med rosa paper på, har 3 boxar med 22x i kvar från Belgien 2003.

Finns en del bra också men som sagt mycket smått skit och "gott o blandat"-påsar
skulle jag lagt 6k på raketer o dylikt skulle det vara kvalitet före kvantitet som fick råda.
Citera
2012-12-29, 00:12
  #3934
Medlem
NitroMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
https://twitter.com/search/realtime?q=fyrverkerier&src=typd
Vill ni bli arga läs på twitter ush jävla moralhoror!!!

För det mesta brukar sådana personer vara mycket lågutbildade och dumma i huvudet som ex: "blir asrädd när jag hör smällare/fyrverkerier, tror alltid att västerås blir bombat." OMG RETARDS!
Citera
2012-12-29, 00:14
  #3935
Medlem
NitroMannens avatar
Skulle vara roligt att jävlas med de dumma packet och säga att man själv brukar skjuta fyrverkerier och att man brukar försöka pricka folk med dem och skjuta inomhus De skulle tro att man menade allvar
Citera
2012-12-29, 00:16
  #3936
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
https://twitter.com/search/realtime?q=fyrverkerier&src=typd
Vill ni bli arga läs på twitter ush jävla moralhoror!!!

Bli inte arg utan blir att njuta när man smäller av allt
Finns inget bättre än att njuta av vad man köpt och ha en fin eftertanke på alla ovärdiga människor där ute som inte gillart.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjack-i-starkol
Finns en del bra också men som sagt mycket smått skit och "gott o blandat"-påsar
skulle jag lagt 6k på raketer o dylikt skulle det vara kvalitet före kvantitet som fick råda.

Vad har du köpt själv?
Lite små tråkigt med folk som kommer med negativ kritik men inte lägger upp något själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in