Citat:
Ursprungligen postat av
Raxxorz
Halloj halloj, vad kan man hitta på för kul smällare med 1 kg svartkrut? Smälla duktigt ska det i alla fall...

Hej!
En "smällare" med 1 kg bra granulerat/kornat svartkrut i en kraftig pappbehållare där ni fyller ca 50% av behållaren och har kraftiga ändpluggar + lindar med kraftigt snöre runt behållaren samt pluggarna ger en väldigt redig smäll det
Inget plast/pvc eller stål som ger våldsamt splitter såklart...