Citat:
Ursprungligen postat av Jubileumsbomben
Hur var ditt avslut på Dragonball?
Mitt stegrades upp med att ett salut och en krevad åkte upp samtidigt 3 gånger och sedan åkte två salut och 3 krevader upp som final! Riktigt grymt och ett antal billarm sattes igång :P
Kommer inte ihåg vem det var som köpte familjesatsen från Bauhaus med bland annat Menduza i. Hur var 46:skotts tårtan? Var det samma som kick off och wild and crazy?
Ja presis men mina åkte alla tillsamns upp dirket det lät TRRRR haha vet inte hur jag ska säga men blev som de blev.
Jo det var jag som hade köpt väskan från bauhaus 46 tårtan var grym men tyvär hade den ingen bra avslut det blev bara hellt tyst.Och alla tårtorna från väskan började med som slutet på Dragonball flera skott upp tillsammans sen blev det lite lägre tempo men dem fick 4/5 betyg från mig.För att dem var så billiga och bra.
Och Wild fantasy 46skott var Kick Off det ända som skjilde säg var att Wild fantasy började med flera skott tillsammans.
Men Moon fire var inte som Thunder cat,som jag trode.Den var mycket bättre.
Men de var bra väska för pengarna.
Edit:Nu kollade jag på videon på Kick Off allt var samma med Wild fantasy har jag märkt.Men jag tror att min var defekt.
För att den börjar baklänge det var nog därför den hade dålig avslut.