2012-01-07, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jubileumsbomben
Tack så mycket! Då blir det antagligen en sådan väska tills nästa år om jag har ork att åka en bit för att komma till bauhaus.

Jag är lite sugen på att testa Z-boxen ifrån hammargrens och vet att någon här köpte den i år också. Så hade varit väldigt kul om den fanns på film eller om någon hade en recension.

EDIT: Säkert att du inte tände reservstubinen på Wild Fantazy så att finalen kom först?
Vet tyvär faktist inte kommer intes ihåg om det fanns reservstubin.
Och ett tips till alla innan ni ska skjuta iväg tårtorna tabort stubin skyddet.
Jag hade glömt och göra det så när jag var nere så var det lite stress att tabort.
Och där hade jag kanske tänd reservstubinen om det fanns.
Citera
2012-01-07, 17:26
Medlem
Otems avatar
Ja nu har man brännt av dom sista 3 ''Thunder'' Raketerna, Tyckte de va nån jävla gubbfan som skrek till strax efter den sista raketen, men vettefan om det var till hans hund eller till mig
Citera
2012-01-07, 21:26
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Ja nu har man brännt av dom sista 3 ''Thunder'' Raketerna, Tyckte de va nån jävla gubbfan som skrek till strax efter den sista raketen, men vettefan om det var till hans hund eller till mig

Från vilket företag är dessa "thunder" raketerna?
Citera
2012-01-08, 23:51
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Från vilket företag är dessa "thunder" raketerna?

Sveafireworks. Finns med i ''King-Pin'' Paketet.
Citera
2012-01-09, 00:09
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Sveafireworks. Finns med i ''King-Pin'' Paketet.

Film på den ska vara denna

Vad tycker ni, ska man satsa på 12 stycken 2" shells, eller 6 stycken 3" (blir 8 då jag har 2 saluter med)?

Någon som har en bra dag man kan skjuta på? Påsk, valborg, någons födelsedag? Har alldeles för mycket över, bland annat en raketsats med ~15 raketer kvar, 7 konstbomber samt 6 tårtor
Citera
2012-01-10, 16:46
Medlem
Jubileumsbombens avatar
Jag skulle satsat på 3":arna utan tvekan! 2":are finns ju redan och antar att konstbomberna du snackar om också är 2":are.

Mina päron ska ha någon slags fest i sommar så funderar på att dra av någon liten show då. Dock vet jag inte hur det är med förbud under sommaren då det är brandrisk
Citera
2012-10-22, 21:40
Medlem
Snart bara 2 månader kvar hur ser det ut någon som har börjat handla?
Citera
2012-10-28, 16:16
Medlem
Någon som vet om City Gross kommer sälja i år?
Citera
2012-10-29, 19:56
Medlem
bajenbobs avatar
Nu hoppar jag in lite här, ni får ursäkta!
Men jag har:
Night Dream av RP en 36 skotts tårta, någon som haft/har?
24 Karat raketerna från Svea.. aldrig haft dem.. rätt billigt så inga förväntningar
3 st Tornado Crackling! Riktigt bra tårta för det billiga priset tycker jag!
Bombard av hammargrens
Mega Blast av Svea, hoppas den e ok/bättre än Tornado Crackling?
Viking Bomber ggr6
MultiShots 6 st, har för mig att d var RP också
Triple X Bomber 2 st från Fyrverkeri Mästarna
Massa småa Airbombs Blaze, One Shot Man, Skybomb 30.. etc..

Någon som har haft och kan rekommendera?
Citera
2012-10-29, 21:30
Medlem
bajenbobs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=ihF6PFxU-hU

Om ni vill se lite skoj
Citera
2012-10-30, 00:32
Medlem
Måhända att jag går lite off topic men för dom som inte sett kan detta vara kul att se.
Det är invigning av The Palm och hotellet Atlantis i Dubai för några år sedan.

http://www.youtube.com/watch?v=y3D7KA69Obg
Citera
2012-11-02, 10:45
Medlem
nsmcss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajenbob
[...]24 Karat raketerna från Svea.. aldrig haft dem.. rätt billigt så inga förväntningar[...]

De är helt okej, kanske inte riktigt i topp när det gäller krevad och effekt, men definitivt något de flesta kan vara nöjda med (kanske inte party-kungen, men annars).

Men Svea var bättre förr, nu har det blivit för mycket "Kina" kvalité över det, vilket givetvis är synd. Tänk den goda tiden när Svea fyllde sina produkter för att förtrolla åskådarens ögon i skyn, tiden innan man slängde kvalitén i soptunnan och började använda masstillverkade standardpjäser, för att sänka priserna ett par kronor till marknadsstandard. Hellre ett par kronor mer så man får vad man förväntar sig, dock finns en del ögongodis kvar i deras sortiment.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in