2012-12-24, 14:33
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenasfull
kan göra en skiss i paint åt dig om du vill

EDIT: http://img690.imageshack.us/img690/7/namnlsek.png
så där gjorde en lite snabbt! utgår ifrån att du inte vet hur en raket fungerar men det är väldigt enkelt men ska ändå förklara lite: du får ta bort hatten och pappret och tömma den på separationsladdning och stjärnor. Korta ner hylsans del som har ett tomrum och ta fp3:an och nyp av stubinen så de bara är en liten bit kvar sätt den sedan bara över motorn så att stubinen tänds av flamman från det sista av drivladdningen. sen är det bara tejpa på styrkäppen igen och sätta dit konan på toppen. sen brukar jag klä raketen i omslagspapper så dom ser lite trevligare ut
Tänkte göra med airbomb nu, jag tar ut kulan klipper stubinen lite på själva FP3 small.
Sen lägga in och tända. Tror du det funkar?
Citera
2012-12-24, 14:50
Medlem
Jag smugglade med mig ett pack FP3 och några mortars genom flyg från Polen på egen hand. Som tur blev jag inte tagen.
Citera
2012-12-24, 17:49
Medlem
VemSaDets avatar
http://www.youtube.com/user/hhhjjjjffff/videos?view=0
Rekommenderar denna kanalen riktigt fina grejer dem har.
Citera
2012-12-24, 18:05
Medlem
kaptentus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
http://www.youtube.com/user/hhhjjjjffff/videos?view=0
Rekommenderar denna kanalen riktigt fina grejer dem har.
Tack! God Jul med
Citera
2012-12-24, 19:10
Medlem
Videon talar för sig själv..... http://m.youtube.com/watch?v=A8D5RYmjE_0 Fy helvete tog ut skottet från en cobra airbomb vetefan vad jag ska säga men i helvete vad det small
Citera
2012-12-24, 21:21
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbepyro
Videon talar för sig själv..... http://m.youtube.com/watch?v=A8D5RYmjE_0 Fy helvete tog ut skottet från en cobra airbomb vetefan vad jag ska säga men i helvete vad det small
Har du haft Color salute,La bomba eller någon annan PL smällare?
Är det samma ljud eller?
Citera
2012-12-24, 21:43
Medlem
Citat:
Har du haft Color salute,La bomba eller någon annan PL smällare?
Är det samma ljud eller?
Tyvärr inte känner mig hemsk men är faktisk ganska säker på att det är liknande fp3 small, la bomba blev helt jävla chockad vi fira jul och släkten var här så tänkte jag fan jag går ut och drar en liten men nä fan 5 hus bort och släkten bara va fan va det !!??!????? Hahaha asnöjd har let hela kvällen tillbaka till frågan jag kan helt ärligt säga att det är så att det låter åta helvete
Citera
2012-12-24, 21:47
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbepyro
Tyvärr inte känner mig hemsk men är faktisk ganska säker på att det är liknande fp3 small, la bomba blev helt jävla chockad vi fira jul och släkten var här så tänkte jag fan jag går ut och drar en liten men nä fan 5 hus bort och släkten bara va fan va det !!??!????? Hahaha asnöjd har let hela kvällen tillbaka till frågan jag kan helt ärligt säga att det är så att det låter åta helvete
Kommer ihåg förut för ett par år sedan när Krevad sålde fotfarande, då hade jag köpt deras Cobra Aibomb, inte dem blå inte heller dem gula dem var helt svarta och lite tjockare än blåan och gulan.
Men jag smällde ett par i marken tror dem hade högre knall än FP3. Men det var ett tag sen så jag kommer inte ihåg exakt.
Citera
2012-12-24, 22:07
Medlem
Citat:
Kommer ihåg förut för ett par år sedan när Krevad sålde fotfarande, då hade jag köpt deras Cobra Aibomb, inte dem blå inte heller dem gula dem var helt svarta och lite tjockare än blåan och gulan.
Men jag smällde ett par i marken tror dem hade högre knall än FP3. Men det var ett tag sen så jag kommer inte ihåg exakt.
Då är det helt möjligt att det är så aa fan måste köpa lite sånt dära du vet
Citera
2012-12-24, 22:11
Medlem
Harrybs avatar
Nu har man lite nyårs längtan. Tog med mig kusinerna 8 och 12 år gamla och smällde lite. Det blev mest ljudlösa på grund av dag.

Men det blev en Jorge Bengal, som jag tyckte förövrigt var riktigt bra för det priset. Sen blev det 2st Albatros fluggor och en tårta 16skott 16mm, väldigt bra för det priset 22kr
Citera
2012-12-24, 22:17
Medlem
mrbooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Citat:

Jag vet ifan med det med egen designade tårtor. Jag var hemma hos min morbror idag och så visa han mig fyrverkerireklam som hade kommit. Och där var en som också sålde Monster och Skräck.

Fast nu var detta också en cyckelaffär så det kan hända att han har fått det från Sven. Denna cyckelaffär var något dyrare, typ en 50kr dyrare för varje tårta än vad Sven sålde det för. Han hade även Salute Rocket för 99kr och Daytona för 795kr.

Ursprungligen postat av mrboom
Hej vad var det för cykelaffär och var ?
Mycket tacksam för svar.
Bump
Bump
Senast redigerad av mrboom 2012-12-24 kl. 22:21.
Citera
2012-12-24, 22:19
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrboom
Bump
hehe han vill verkligen inte svara har oxå väntat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in