Citat:
Körde
Titanium Wiper ---> 2x Blutenstaub ---> 2x Colosso Glitter-Willows förra året. Var riktigt nöjd med deras Glitter Willows, bra stighöjd rejäla knallar. Gillade verkligen dom blinkande svansarna i olika färger som effekterna hade.
https://www.youtube.com/watch?v=KJ-DU6Oo0fc&ab_channel=PLPyro
Nu är filmen rätt så orättvis, kass kamera och kasst väder. Men man får ändå sig en uppfattning. Har alltid sagt att jag ska skjuta en London, tror jag har sagt det nu varje år sedan 7 år tillbaka. Men av någon anledning har det aldrig blivit av. Kan vara att den har höjts i pris vartenda år, och således har jag tappat suget på den.
Men i år får jag väl fan ta och köpa den :P
Har en The Wall (GFF) som jag också ska skjuta av i år. Samma som Bird Nest ifrån Hanssons/Fyrverkerimästarna.
Titanium Wiper ---> 2x Blutenstaub ---> 2x Colosso Glitter-Willows förra året. Var riktigt nöjd med deras Glitter Willows, bra stighöjd rejäla knallar. Gillade verkligen dom blinkande svansarna i olika färger som effekterna hade.
https://www.youtube.com/watch?v=KJ-DU6Oo0fc&ab_channel=PLPyro
Nu är filmen rätt så orättvis, kass kamera och kasst väder. Men man får ändå sig en uppfattning. Har alltid sagt att jag ska skjuta en London, tror jag har sagt det nu varje år sedan 7 år tillbaka. Men av någon anledning har det aldrig blivit av. Kan vara att den har höjts i pris vartenda år, och således har jag tappat suget på den.
Men i år får jag väl fan ta och köpa den :P
Har en The Wall (GFF) som jag också ska skjuta av i år. Samma som Bird Nest ifrån Hanssons/Fyrverkerimästarna.
Riktigt fint kombinerat ju
blutenstaub hade jag för två år sen och den var jag nöjd med. Skotten stack rätt högt dock men fina utslag så upplevdes ändå bra. Fina färger i den med. Glitter Willows såg ju riktigt fin ut, och då var det inte gynnsam väderlek på din film. Kanske vore nåt i år. Fast tvek om jag skall handla, har mycket som ligger i gömmorna och fru på föräldraledighet. Men något kul får de ju bli i år med..kommer inte kunna låta bli
Birdnest ja, ännu en sån som funnits med i åratal på bruttolistan men som sedan ständigt valts bort. Men den tilltalar mig också, med variation och tysta parti.