Citat:
Ursprungligen postat av
Harryb
Där har vi nog den. Kommer gifta sig bra där innan Funkenweide Scala. Azzurro går mestadels i guld och är 25mm och har ett lagom tempo, bra tails dessutom. Sen går den upp i kalibern med Funkenweide (som verkar öka tempot emot slutet) samt att den verkar ha ett häng som når marken.
Så det får bli en Azzuro.
Tar gärna emot fler tips, på lite kombos som kanske går helt i färg, kanske något projekt som är mycket crackling. Kanske något projekt som är mycket tempo. Ja som sagt alla tips är välkomna. Det kan vara allt ifrån små-kalibrika tårtor till grov-kalibriga till seriekopplade singel shots.
Så det blir väl iaf 3st egenbyggda compounds och kanske 2 färdiga compounds. Är sugen på att testa Neon King ifrån Iskra, långvarig och mycket varierade effekter. Är också sugen på att köra en Mustang i år ifrån Extrem, flera år sedan jag sköt den sist. Men sen har även Extrem sin 120 skotts Z tårta som verkar vara en bra tårta. Vi får se om Funke lyckas få in deras grovkalibriga tårtor igen. Deras Shock Wave, var något av det bästa jag skjutit, även deras 38mm Colosso tårtor är riktigt bra.
Hehe ja, jag är ju själv annars av åsikten att jag inte modellerar med grejerna, kör en pjäs i taget för säkerhets skull, både om nåt inte går av som de ska eller rörspräng, sen kan de såklart ske med en enskild tårta eller compound med. Men jag är ju en glad amatör som skjuter max en timme om året

du har kanske utbildning å då hamnar det ju i ett annat läge.
Oavsett vad triggas ju alltid av att snacka pyro och nu när du ber om tips på kombos så kan jag ju såklart inte låta bli.
tempo
Ja vad sägs om tex girlpower följt av kanga följt av infantry från 4verkeri? Alternativt växla en girlpower mot bonfire men då hade jag nog börjat med kanga.
crackling
Här skulle man ju få mycket av den varan med tex. Ghost från extreme följt av snowblind från funke följt av new york från Hanssons.
jetsetjoffe special
Titanium wiper från funke som går över i en colorblinker gold, som går över i en be happy och avslutar med en Kolos.
Menar tyst vinkel i början, följt av vinkel med guldbas, färg och blink till be happys variation och sen rejäla guldkronor till final, hade ju blivit väldigt grannt i min bok...
Finns väldigt många trevliga tårtor. Du hade provat colosso från funke, vad är din uppfattning om glitter Willows?
Mustang är också en tårta jag velat prova många gånger men valen fallit ut annorlunda. Infantry från RP verkar också vara en fin tårta. Sen new york, jag har aldrig kört den, alltid valt London före som sen kommit i andra tappningar, typ fire action, phantom, thunder explosive..u name it. Har du eller nån annan något att kommentera om dessa tre jag nämnde e jag idel öra