Jag öppnade krevaderna (laddningarna/shellsen???) på nya warning från 4verkeri. I den med svart papper vid rörets öppning är det jätte små stjärnor, ca 14st. I den röda är det annorlunda, där är det större stjärnor, ca 8 styck om jag kommer ihåg rätt. Kan dock säga att det är mer "explosivt" krut i denna jämfört med alla som funnits innan. Så gissar på att den svarta är den som har mindre effekter medan den röda faktiskt har en del som är mer synlig. Från båda videos som lagts upp med skit kvalite på är det den svarta de skjutit och där märks stjärnorna knappt.
Har haft ett FB konto specifikt för denna tråden men har glömt mitt namn och lösenord, har ej postat på 2 år då jag ej köpt fyrverkerier hehe. I år köpte jag följande.
1x bonfire
1x supernova sortiment
1x aggeri (hoppas den är bra...)
3x salut batteri
5x warning
3x thunderking xxl
Även då jag håller med om snacket angående 4verkeris prishöjningar så kan jag ändå säga att jämfört med resterade marknaden så är det ändå rätt så schysst, och de som kan jämföra och välja kan ju köpa ett par schyssta tårtor för ett bra pris. Hade liksom aldrig köpt sveas 6 pack 50mm för 300 kr, inte att jag är intresserad i 50mm då alla jag testat har varit skit i jämförelse med royal parties 45mm eller 50mm som hade jätte stora effekter. Minns när sven sålde boost från royal party för ca 350kr som var 1kg!!!! Eller alla andra tårtor som var en så jävla bra deal att man bara var tvungen att ta dem även om plånboken inte ville
De har verkligen inte sålt slut på bonfire. Men jag var där i hela 10 minuter och vartenda person som var där tog en. Även morsan som tydligen stod där och skulle köpa en massa smått till sitt barn valde en bonfire, så kan tänka mig att de sålde en jävla massa av dem idag.
Om någon är intresserad av supernova xtreme, den med fontän och sedan ett 18 skott-2 final från danska leverantören så fanns den inte där idag.