Citat:
Oj, jag trodde jag hade gott om plats. Tack för att du sa till, ska vara fixat nu

Citat:
Dom bytar ju namn hela tiden, haha. Det ska vara Phantom: https://www.fyrverkerimastarna.se/?pg=1445747&spId=113
Vilket är lite lustigt, för 4verkeris Thunder Explosive sades vara London, men den är Phantom/Touchdown. Så man kan ha bytat etikett på även den något år eftersom London har jag för mig finns dels som London men också Phantom/Touchdown. (Ett sidospår är här att jag köpte Fire Action (50 skott) från Hanssons förra året i tron om att det var London. Det var Phantom. Däremot i år står det 90 skott på Fire Action...). Det gäller att man har koll på vilken batch som är vilken så man inte står där och har fel tårta..

Phantom (eller Fire Action á 50 skott som jag hade förra året), denna alltså: https://www.fyrverkerimastarna.se/?pg=1445747&spId=113 är riktigt grym. Och även London. Studerar man filmerna så ser man att dom skiljer sig åt lite. Phantom har flera finaler medans London bara matar i princip.
Sen finns New York som verkar mest vara peonys. Den vet jag inte om man bytat effekt i någon gång.
Här är den jag kallar för London: https://www.youtube.com/watch?v=kwiW0FNffwk
Här är den jag kallar för Phantom (gamla Fire Action från Hanssons på 50 skott). Dock är det två samtidigt: https://www.youtube.com/watch?v=6DCicrbVMow&t=40s
Men som sagt, etikettbytena är luriga..
vet du vilken tårta touchdown är på fyrverkerimästarna? Alltså vad heter den där?