Citat:
Ursprungligen postat av
tigerraket
Nu har detta med stor sannolikhet redan avhandlats. Men varför har man inte kvar Tiger och Monster?
Och om man nu har kvar dem, varför har man bytt namn på dem?
Ce certifikat fattas för de pjäserna.
Man har inte kvar dem. De har hittat ersättare som är väldigt likt. Eftersom de 2 var så kända kunde dem inte bara ändra innehåll i det och byta namn, för då hade folk klagat. Istället drog man in nya tårtor, med liknande priser & effekter men ändå annorlunda. Dessutom tror jag det är olika leverantörer för de båda.
Vill du ha något likt de 2 så ska du köra på följande.
Monster = High explosive (personligen tycker jag high explosive är bättre än monster faktiskt)
Tiger = Acher (dåligare tempo & annorlunda effekter men ändå lik på ett sätt) (Acher är ingenstans lika "kändis" som tiger dock, liksom tiger var ett måste för de flesta här, inte 1 enda person som lagt upp bild eller lista har nämnt acher XD)
Ett annat alternativ för tigers ersättare är Thunder explosive, finns ingen video på denna så det är bara ett frågetecken om effekter, eller om de ens finns saluter i den.
Edit: Dessutom kosta tiger 350, och var runt 1kg, finns inget i närheten ens just nu.