Citat:
Hmpf! Givetvis! Jag läser allt, precis allt som det länkas till på flashback. Särskilt en SOU på flera hundra sidor. Vad tror du om mig egentligen?!
Men du kan väl vara gullig och nämna det viktigaste för säkerhets skull?
Min poäng är att det är mer komplicerat än vad du vill göra det till. Det går inte att framföra en kritik på det sätt som du gör. Jag tänker inte referera det som borde vara standardverket i den här diskussionen. Vill du ha kunskap om
dagens lärarutbildning, den som startade 2001 så bör du läsa den. (Jo, jag har läst SOU:N, jag var tvungen till det i mitt förra jobb.)
Citat:
Ehm...I dina länkar är det ju lärarförbundet och lärarutbildare som går till motattack. De är ju liksom, eh, partiska. (*pinsam tystnad sprider sig i rummet*)
Vem borde veta bäst om dagens lärarutbildning? De som arbetar med den dagligen eller de som läser missvisande rapporter? Varför är en sidas partsinlaga ointressant, men inte den andra sidans?
Citat:
Antog att herrn var lärare och talade i egen sak. Likt figurerna som gjorde bort sig tidigare i tråden. Om jag har fel ber jag givetvis reservationslöst om ursäkt.
Ser fram emot din ursäkt. Vad vet du om mitt kön?