2007-01-14, 12:39
Medlem
hrlig vinst fr elmander, ocks hrligt klirr i min ficka
Citera
2007-01-14, 20:09
Medlem
Vagabondens avatar
Ahh, 0-1 satt fint. Koller r riktigt bra ven om han ibland knns sjukt lngsam. Trist att frsta chansen inte gick in...

Jaja, 3 pong!
Citera
2007-08-04, 06:36
Medlem
erikbes avatar
Idag snder Viasat tv matcher

18.00 Strasbourg-Marseille (Efterhand)
19.55 Valenciennes-Toulouse (Direkt)

Svenskar i ligan

Petter Hansson och Erik Edman Rennes
Elmander och Jon Jnsson Toulouse
Karl Svensson Caen
Tahirovic Lille
Kllstrm Lyon
Citera
2007-08-04, 12:52
Medlem
Vagabondens avatar
Det hr ret tar Monaco hem det... Typ.
Citera
2007-08-04, 14:17
Medlem
Sobbes avatar
Man har sjlvklart brjat flja franska ligan mer nu nr vi har Elmander och Kllstrm dr som det gr bra fr.
Citera
2007-08-04, 14:43
Medlem
erikbes avatar
Ska absolut snegla lite p toulouse i kvll.
Citera
2007-08-04, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Idag snder Viasat tv matcher

18.00 Strasbourg-Marseille (Efterhand)
19.55 Valenciennes-Toulouse (Direkt)
r det Engstrand som kommenterar spektaklet? Gillar inte honom som kommentator dock som studiovrd ex. "Engstrand 45min". Tycker karln pratar mer vindistrikt n fotboll under matcherna.

Och Valenciennes-Toulouse gick vl p 1:an har jag fr mig?
Citera
2007-08-04, 16:47
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
r det Engstrand som kommenterar spektaklet? Gillar inte honom som kommentator dock som studiovrd ex. "Engstrand 45min". Tycker karln pratar mer vindistrikt n fotboll under matcherna.

Och Valenciennes-Toulouse gick vl p 1:an har jag fr mig?

Gillar egentligen Engstrand men jag gillar inte nr han inte har ngon att bolla med. Stackare, han var ju kungen av public service back in the days med Razzel och allt
Citera
2007-08-04, 16:56
Medlem
P.Gs avatar
Jahapp, s mrker man att Viasat Sport 1 har plockats bort frn utbudet under min semster. Missar bde Toulouses och Valencias matcher idag.
Citera
2007-08-05, 00:58
Medlem
Wake333s avatar
Sg delar av Strasbourg - OM och de var ingen strre match. De talas ju om att OM ska kunna utmana Lyon om ligatiteln i r men av det syntes inte mycket. Men nr man fyllde Riberyluckan med Zenden kan man inte vnta sig ngot annat heller.

Valenciennes - Toulouse sg jag hela matchen och man ville ju se svenskarna lyckas, givetvis.

Men de frhoppningarna grusades ju rtt omgende. Elmander ut skadad (troligtvis en lrkaka) efter drygt 20 minuter och Jnsson gjorde absolut ingen bra premir nr laget frlorade med 3-1.

Man var p tok fr defensiva under stora delar av matchen och frsvaret var darrigt. Nr man vl brjade satsa lite framt under sista kvarten var det redan fr sent och att spetsen framt saknades utan Elmander p planen var mycket tydligt.
Citera
2007-08-06, 00:14
Medlem
Frostnatts avatar
Svenskarnas betyg den hr omgngen av Lequipe.

Karl Svensson - Caen - 5.5
Jon Jnsson - Toulouse - 3
Johan Elmander - Toulouse - Byttes ut fr tidigt fr att f betyg.
Erik Edman - Rennes - 5
Petter Hansson - Rennes - 3
Emra Tahirovic - Lille - Fick inte spela.
Kim Kllstrm - Lyon - 6

Trevligt att Kalle Svensson fick en bra start iallafall och Edman och Kllstrm gjorde ju vad man frvntar sig. Men Jon Jnsson och Petter Hansson kunde ju ftt roligare debut, tillsammans med tre andra spelare (hndelsevis samtliga dessa ven dom backar i Rennes och Toulouse fick de lgsta betyg av alla spelare i omgngen.
Citera
2007-08-18, 19:15
Medlem
Vagabondens avatar
Det gr framt fr Monaco. 0-3 borta mot Sochaux. Nya trnaren Ricardo har gjort underverk.
Till rga p allt r Flavio Roma, frstekeepern, borta och istllet str Ruffier och gr en makals match. Snacka om att den killen r ute efter frstapositionen.

Monaco r p gng i r. UEFA-plats r nog ingen omjlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in