2014-04-12, 20:52
Medlem
junazs avatar
Mlvakt, mittflt eller anfall r absolut inte PSGs svaga sida. Sen frstr jag inte varfr man s grna vill ha Zidane? Han har ingen erfarenhet som huvudtrnare, och inte mycket mer n Real som assisterande. Del Bosque, Simeone eller Wenger r isfall klart starkare alternativ.
Citera
2014-04-13, 18:03
Bannlyst
haha sg precis i tabln att PSG ska mta Lyon ikvll OCH p Lrdag kl 2100.

fyfan va segt och kasst upplgg!

http://www.tvmatchen.nu/
Citera
2014-04-13, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Vad r det fr trams med att visa PSG-matcher p tv4sport+?

Och blev det inget med tv12 eller?

Jo tv12 skulle visa "alla" matcher med Zlatan som fokus. De ljg med andra ord i sin reklam d jag sett folk stlla frgan p tv4s facebook. "Vi har ej rttigheter till CL".

Gr om gr rtt!
Citera
2014-04-13, 18:16
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackup
Jo tv12 skulle visa "alla" matcher med Zlatan som fokus. De ljg med andra ord i sin reklam d jag sett folk stlla frgan p tv4s facebook. "Vi har ej rttigheter till CL".

Gr om gr rtt!
CL har vl bara Viasat rttigheter till, s det r ju inget konstigt.

TV12 ska visa PSGs ligamatcher, och vriga lags tv-snda matcher frn Ligue 1 ska g i TV4 Sport (gamla TV4 Sport Xtra, allts). Champions League har de vl dremot aldrig sagt att de ska visa? Matchen ikvll gr ju p Tolvan, precis som planerat...
Citera
2014-04-19, 16:34
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Lite dtt i trden...

Ryktas om drastiska reformer i PSG efter "fiaskot" i CL:

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18711130.ab

Lter rtt konstigt. Mlvakt och anfall r ju knappast problemet i PSG. Jag tycker de har ett rtt komplett lag, det r mer marginaler som har varit till deras nackdel. Inte helt vertygad om Blancs storhet iofs.
Skriver under p det du sger. P tal om trnare s har det nmnts en del nu om Marcelo Bielsa till Olympique de Marseille. Francefootball.fr skrev igr att det r nra. Vi fr se, det skulle onekligen bli mycket intressant att flja. Hansson skrev ett lsvrt inlgg som utgr frn att affren gr i hamn.

I tisdags och onsdags spelades semifinalerna i Coupe de France dr Rennes slog ut Angers med 3-2 och Guingamp - AS Monaco slutade 3-1. Drmed fr vi ett Bretagne derby i final den 3:e maj. Repris p finalen 2009, d vann Guingamp. Revansch fr Rennes i r kanske. Rennes var i cupfinal frra ret, d gllde det dock Coupe de la Ligue men den frlorade man ocks mot Saint-tienne.

Coupe de la Ligue var det ja, final r det ikvll.
Citera
2014-04-20, 20:59
Medlem
schlafhunds avatar
Fin match nu 21.00 p TV12 om europaplatserna. Olympique de Marseille - Lille.
Citera
2014-04-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Fin match nu 21.00 p TV12 om europaplatserna. Olympique de Marseille - Lille.
Kollar vanligtvis inte p Ligue 1 och tacka fan fr det. Smsta matchen jag sett.
Citera
2014-04-21, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jrondon
Kollar vanligtvis inte p Ligue 1 och tacka fan fr det. Smsta matchen jag sett.

Ja, fruktansvrt trkig liga. Nu r PSG s verlgsna att det inte finns ngon spnning alls s tittar inte ens lngre p dem.
Citera
2014-04-27, 17:20
Medlem
junazs avatar
Jaha, PSG slarvade bort mjligheten att skra titeln idag tack vare en rad missade solklara mlchanser och ett ngot oturligt baklngesml av Thiago Silva.

Om Monaco inte vinner onsdag 7/5 hemma mot Guingamp gr PSG ut p hemmaplan mot Rennes som redan klara ligamstare. Jag hoppas fr matchens skull att Monaco tar tre pong.
Citera
2014-04-28, 17:12
Medlem
FreddeZs avatar
Detta r iofs Ligue 2 menmen. AJ Auxerre har tydligen en fransk-svensk i laget - Nicolas Staerck.

Ngon som vet kopplingen till Sverige? Svenska frldrar eller spelat ungdomsfotboll hr?
Citera
2014-05-02, 20:20
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Efter ett tags rykten och rapporter r det nu klart att en av vrldens mest intressanta trnare Marcelo Bielsa r klar fr att ta ver Marseille. Detta kar i alla fall mitt intresse fr franska ligan med ett par snpp.

Antar att vi ser ett mindre exodus av kvalitetsspelare frn Marseille efter deras misslyckade ssong nu, men det tillter bara Bielsa att forma laget nnu mer i sin avbild. Stor trupp lr de ju i alla fall behva.
Citera
2014-05-04, 02:25
Medlem
Haha fyfan vad kung. Ta traktorn till stan fr en cupfinal.
http://metro.co.uk/2014/05/03/hundre...final-4717109/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in