2022-04-17, 22:26
Medlem
grungewhores avatar
En rolig grej jag sett var Hempo Hildén som konferencier på Växjö Metal Festival. Han började sobert och bra, men insåg rätt snart att han antagligen var där som en sorglig föredetting som hälften knappt visste vem han var (inga Dokkentröjor syntes till den kvällen), och söp väl ner sig kapitalt. Jag ställer mig framför honom och tar ett kort, varvid han försöker inleda ett samtal/inre monolog med mig från scenen.

Jag har träffat Battina Philipsson i tjänsten ett otal gånger och trott hon varit berusad, men hon är bara helt dum i hela huvudet.
Citera
2022-04-17, 22:30
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixtapa
På den tiden det begav sig: Stenbeck och en nu levande kändis som man inte namnger, ihop med tre unga, läderklädda, hårdsminkade damer. Kom ut från chambre separee på Pontus. Damerna höll kursen mellan borden men de andra två….😵‍💫

GW?
Citera
2022-04-17, 22:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Krister Henriksson på 80-talet. Han skulle göra upp med en lyktstolpe men lyckades förlora den fighten.
Citera
2022-04-18, 09:48
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Morgan från Ullared. Plakat på en kryssning för några år sen. Stod och ryckte i dörrarna till olika hytter och hade inte den blekaste om vart han bodde.

Kännssom något han hade kunnat gjort i nyktert tillstånd också
Citera
2023-03-04, 11:03
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maage
Träffade en dyngrak Petter Rönnqvist (f.d. målis från eliteserien. Sitter som expert på Canal + nu.) på Sturehof. Eftersom jag själv spelar hockey så frågade jag om det va han, men först nekade han! Sen snackade vi lite hockey när vi pissade. Konversationen håller igång hela vägen ut i restaurangen där han ställer sig och skriker INGEN GILLAR PER LEDIN, LEDIN ÄR EN JÄVLA FITTA! KOM IHÅG DET!"

Man märker hur illa berörd han blir av att Djurgården spelar i HA.
Citera
2023-03-04, 11:18
Medlem
snurresprettiss avatar
En bekant agerade taxi åt Ingvar Oldsberg för många år sedan, han var inte särskilt nykter om man säger så.
Citera
2023-04-01, 21:13
Medlem
Jessica Simpson i Cannes under filmfestivalen 2008. Hennes skådispolare var even worse

In the words of Izaak Walton, "good company and good discourse are the very sinews of virtue".
Citera
2023-07-18, 13:37
Medlem
Dan Ekborg - Hotell-lobby. Känns som han har lika personlighet som skådespelare likt sin egen.
Cattis Ahlström - Brittisk pub på Kungsholmen, vanlig aw-kväll. Riktigt på dojan.
Magnus Hedman - x antal ggr runt Stureplan, alltid riktigt tankad/koksad.
Johannes Brost - Sturehof

( Samtliga kvalar in som "fullaste" vid dessa tillfällen)
Citera
2023-07-18, 13:53
Medlem
Jag satt några rader bakom Ingvar Oldsberg på ett flygplan en gång. När vi var framme vid destinationen så kunde han knappt stå på egna ben
Citera
2023-08-01, 16:31
Medlem
thaleaders avatar
Tomas Brolin utan tvekan!
Även om han är lite av en avdankad D-kändis nu för tiden.

Detta är i slutet på 90-talet på en Ö som heter Ulvön.
Han hade varit med i en "kändisturnering" i tennis och när han då redan var lite gubbfet så åkte han ut rätt så fort och hade mer tid än andra att tanka upp sin gubbiga buk.
Han kom in på en restuarang och körde sitt "race" med den enda drinken efter den andra.
Då blir han till slut tillsagd(snällt ska sägas men bestämt) och blir skogstokig och hivar en stol igenom fönstret.

Sen ska de tilläggas att han smiter in några timmar senare när dom andra ansluter till samma ställe och han är duktigt på kanelen och han hamnar i ett litet rum på vandrarhemmet och ramlar ur på morgonkvisten med årets mest bakfulla ustyrsel och frisyr.
Det var en syn jag jag aldrig kommer att glömma!
Citera
2023-08-01, 17:15
Medlem
thaimans avatar
Sven Plex Petterson när han stod och pisade mot ett träd i mittparkeringen på Valhallavägen, kunde inte stå lull utan med en hand hängde mot stammen och med den andra försökte styra snorren, gick väl sådär, nerpissade brallor mm
Citera
2023-08-01, 22:16
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Sven Plex Petterson när han stod och pisade mot ett träd i mittparkeringen på Valhallavägen, kunde inte stå lull utan med en hand hängde mot stammen och med den andra försökte styra snorren, gick väl sådär, nerpissade brallor mm
Lite oväntat med Plex!
Men om man aldrig vågar riskera att grensla och köra bort sig blir man ingen vinnare
Han kanske hade stärkt sig på väg till jobbet, för han anade att Ingemar skulle få det svårt i Kissbühel?
Senast redigerad av osnuten 2023-08-01 kl. 22:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in