Robban Broberg i början av 2000-talet. Han stöttade upp sig själv med hjälp av ett räcke och försökte kommunicera med människorna runt omkring sig. Det gick inte att höra ett ord, människan var på en helt annan planet.
Det där låter iofs ganska exakt som de Parkinson-symptom han hade.
Största svinet bland fulla kändisar är Dan Ekborg, slår alla andra med hästlängder!
Stötte på Dan och Per Moberg på morgonkvisten i ngn galleria i Sollentuna. Båda hade vita morgonrockar och tog en kaffe på ngt sunkigt hak. Såg lite sletna ut båda två.
I övrigt har jag tagit några bärs med svullo. Han satt och klankade ner på en brud för att hon ironiskt nog var det.
Sam Totman från powermetal bandet Dragonforce 2012 på tyrol.
Efter spelningen gick han fram till bar delen på tyrol, gav min kompis en corona extra som han troligtvis har kvar och beställde in en shot till mig. Vi va bara 15 år
Allan Svensson, full som en kastrull, väldigt otrevlig och hade svårt att stå på benen.
Har svårt att titta på Svensson Svensson på julafton då jag alltid tänker på hur illa han betedde dig.
Ralf Gyllenhammar från Mustasch äntrade krogen väldigt berusad och säger åt folk att dra därifrån för han är kändis och behöver halva krogens besökaryta för sig själv och hans sällskap. Riktigt aggressivt otrevlig var han också både mot personalen på plats och folket som tidigare hade haft en trevlig kväll.
Ralf Gyllenhammar från Mustasch äntrade krogen väldigt berusad och säger åt folk att dra därifrån för han är kändis och behöver halva krogens besökaryta för sig själv och hans sällskap. Riktigt aggressivt otrevlig var han också både mot personalen på plats och folket som tidigare hade haft en trevlig kväll.
Vilken narcissistisk pajas han är den där.
Jag har hört liknande historier från flera håll. Killen måste ha grov ADHD eller nåt och är riktigt jobbig och svinig på fyllan. Även om den där historian om ölflaskan, han tryckte ner i en tjejs urringning, fick lite för mycket ringar på vattnet är det ett bra exempel på tvivelaktigt beteende. Ingen rök utan eld!
Morgan från Ullared. Plakat på en kryssning för några år sen. Stod och ryckte i dörrarna till olika hytter och hade inte den blekaste om vart han bodde.
På den tiden det begav sig: Stenbeck och en nu levande kändis som man inte namnger, ihop med tre unga, läderklädda, hårdsminkade damer. Kom ut från chambre separee på Pontus. Damerna höll kursen mellan borden men de andra två….😵💫 Hård kväll helt enkelt
Senast redigerad av Ixtapa 2022-04-17 kl. 22:48.