2006-12-16, 11:08
Bannlyst
Själv har jag bara pratat med en drängfull make till en svensk prinsessa. Inte mycket att skriva hem om men jag antar att det finns de som har betydligt mer intressanta saker att berätta!?
Citera
2006-12-16, 12:42
Medlem
gurkan???s avatar
Persbrandt... låg på golvet på Aqua i saltis och skrek... mkt underhållande...
Citera
2006-12-16, 13:54
Medlem
Ulf Lundell på den tiden han drack. Han var så j-a berusad att han vrålade och skrek som en galning åt allt och alla men utkastad från Cafe Opera blev han inte...
Citera
2006-12-16, 13:56
Medlem
chekiuss avatar
Oldsberg!!!
Citera
2006-12-16, 13:57
Medlem
Pressvecks avatar
hehe, jag har inte själv gjort det, inte heller min kompis, men min kompis mamma har en rolig anekdot på minnet. När han var ute en kväll på en bar var JO-pingisspelaren där och skrek full som ett djur ut: "vill ingen ha sex med en kändis".
Citera
2006-12-16, 13:59
Bannlyst
Hånglat upp Ebba hultkvist.
Citera
2006-12-16, 14:10
Medlem
StinaFias avatar
"Masken" Carlsson, aprak på Cafe Opera, mitten av 90-talet.
Citera
2006-12-16, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressveck
hehe, jag har inte själv gjort det, inte heller min kompis, men min kompis mamma har en rolig anekdot på minnet. När han var ute en kväll på en bar var JO-pingisspelaren där och skrek full som ett djur ut: "vill ingen ha sex med en kändis".

Det där låter som en variant på den nu klassiska vandringssagan "vem vill knulla med en världsmästare" som han enligt legenden skall ha vrålat på Stureplan.
Citera
2006-12-16, 14:28
Medlem
Gemene Mans avatar
Såg en grönhårig Leila K bli utslängd från en fest i slutet av 90talet. Jag vet dock inte om hon verkligen var full eller bara påtänd.
Citera
2006-12-16, 14:28
Medlem
davidoffs avatar
Orjan Ramberg, Stig Larsson pa PA&Co
Citera
2006-12-16, 14:30
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ewing_oil
Det där låter som en variant på den nu klassiska vandringssagan "vem vill knulla med en världsmästare" som han enligt legenden skall ha vrålat på Stureplan.

Det var väl "vem vill suga en guldkuk" som han sa? som blev så känt?
Citera
2006-12-16, 14:58
Medlem
xallos avatar
Ernst August V av Hannover (gift med Caroline av Monaco) på ön Ponza utanför den italienska västkusten, de hade bordet bredvid oss och maken till mongo får man leta efter, hon satt mest och skämdes och bad om ursäkt för honom medans han drack rödvin tills han hulkade över sin egen skjorta. Då fann vi för gott att gå och Caroline, väluppfostrad och stillfull som hon är tog våran nota för kvällen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in