2009-09-01, 17:15
Medlem
tchs avatar
Christer pettersson
Citera
2009-09-01, 17:16
Medlem
Skitiss avatar
Staffan Westerberg på en porrbio i Luleå
Citera
2009-09-01, 17:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h.inc
Micke Persb..Träffade honom på Munken (Gotland, Visby) i helgen. Han var snorpackad, blev buren till en taxi och försvann
Samme man skulle slå mig på käften på Teatergrillen för ett halvår sedan för att jag pratade med en av "hans tjejer". Boxare som jag är gav jag inte vika och det hela slutade med att han bjöd på en STÖL och en Jäger som ett plåster på såren. HAN ville inte detta, men hans gehäng bad honom att sluta...
Citera
2009-09-01, 17:27
Medlem
Livsnjutarn73s avatar
Efter år av iakttagelse känner jag att det är dags att plita ner sitt premiärinlägg

För en massa år sedan...när ACE OF BASE var som störst hos vissa (många) stackare så var jag på Tylösand Hotell som så många andra. Just den kvällen var den ngt kändisparty och det kryllade därför av massa...kändisar!
Nåväl, kändisfest eller inte så blev man sedvanligt pissnödig efter massa bira och gick för att besöka muggen. Väl mitt i njutningen hör jag plötsligt någon som skriker PISSA I KORS PISSA I KORS varpå jag ser en stråle dingla framför mig...å nej, inte MIN stråle utan Ulf Ekbergs, som var hyffsat overloaded och ville.....pissa i kors!

...så där står man å pissar i kors, med mannen (nåja) alla kvinnor ville ha den kvällen. Närmare än så kom jag inte hans kvinnor iofs....
Citera
2009-09-01, 17:33
Medlem
cece123s avatar
Magnus Härenstam aprak på ett ställe på Kungsgatan som hette "Blue Moon Bar " Han var så full så att han inte kunde stå och han trampade på min kompis fot. Det trodde jag inte om honom.
Thomas Ponten och Per Mattsson (skådespelare )asberusade på söderpuben Kellys
Där stod dessa gubbar i kavaj och såg i kors , de svajade med knäna, bland alla 20 åringar och försökte ragga på småtjejer(sedan gifte sig Per M med en tjej som var typ 30 år yngre än honom)
Sångaren i Type o negative, på ett ställe på Söder som hette Starbar, han var sur för att alla toaletter var upptagna och gastade argt( den mannen är stor typ 2 meter hög)
Mange Schmidt som gnuggade sig på hakan och sa glassigt på gatan en sen natt. Det hade min kompis skitkul åt..och efter nåt år kom hans låt "Glassigt" ut.
Thorsten Flinck en aning hög? gick förbi Norrmalmstorg en dag med gummistövlar , han såg risig ut.
Senast redigerad av cece123 2009-09-01 kl. 18:11.
Citera
2009-09-01, 17:51
Medlem
cece123s avatar
Uj, jag glömde visst Big Fred och hans STOORA storebror på en Finlandsbåt,
de misshandlade en tjej rejält, båda två, innan det hade de gått och varit stökiga och störiga på båten och väntat på att få göra nåt kriminellt.
Med tanke på hur stora de är,typ väger ett halvt ton vardera, så är så är det knappast något att skryta om.De har svårt taskig syn på damer,med tanke på att de rör sig i samma kretsar som Ken Ring så är det inte så svårt att förstå, de tycker tjejer är horor som man ska slå på. Deras mamma verkar ju ha varit en katastrof iaf.
Det här var iof några år sedan, men de båda var runt 25, så det var inte direkt några ungdomssynder.
Med tanke på att Big Fred utbildar sig som läkare så är det inte så strålande: Han är ingen person jag skulle vilja gå till eller låta mina närmaste eller vänner gå till om han skulle bli färdig läkare.Kan man verkligen bli läkare om man skulle bli polisanmäld för misshandel. Nån som kan svara på det?
Citera
2009-09-01, 18:06
Medlem
Åh!!!!!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av h.inc
Micke Persb..Träffade honom på Munken (Gotland, Visby) i helgen. Han var snorpackad, blev buren till en taxi och försvann

Han som är nybliven far, med en toppenkvinna som Sanna Lundell, som månar om sina barn så enormt. Läs hennes blogg! Där hon även tagit upp problemet med alkohol inför barn.....

http://www.mama.nu/blogg/sannas-blogg/
Citera
2009-09-01, 18:08
Medlem
TheWidowmakers avatar
Trazan

Lasse Åberg på Liseberg i Göteborg i början 1990-talet. Han skulle inviga en Musse-utställning men hade troligen festat duktigt innan. Några förvirrade ord och ett obekymrat skratt fick vara inledningsord. Gick förbi mig nära och luktade som ett destilleri.

Påminde mycket om Stig-Helmer vid tillfället.
Citera
2009-09-01, 18:23
Medlem
Fruitbaskets avatar
Hans Chrunak

En söndagseftermiddag vid Kinahaket vid Väsby stn. Satt där med någon jämnårig donna. Först trodde jag inte det var han, men när han kom in (de satt på uteserveringen) och skulle pröjsa och gå på muggen kikade jag över axeln på hans visa-kort. Han kunde inte stå utan att hålla i disken och snubblade fram bland borden till toan.
Citera
2009-09-01, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonelygirl
Han som är nybliven far, med en toppenkvinna som Sanna Lundell, som månar om sina barn så enormt. Läs hennes blogg! Där hon även tagit upp problemet med alkohol inför barn.....

http://www.mama.nu/blogg/sannas-blogg/

Man kan väl få supa till då och då trots att man har barn.
Ungarna var väl knappast med i taxin dessutom.
Citera
2009-09-02, 01:30
Medlem
Somatons avatar
En ordentligt alkoholförgiftad Mani från Primal Scream för ett antal år sedan.

Efter att han hotat mig till livet (plus en massa annat) följde en ganska rolig konversation mellan honom och personalen, som hävdade att han drack sprit ur ett glas som inte stället ägde, ej tillåtet med medhavd dricka alltså. En vrålande och drickandes Mani idiotförklarade alla och menade att han visst köpt sprit på plats och att glaset visst var deras, och att ingen skulle komma och påstå annat.
Under tiden har den ramlösadrickande Bobby Gillespie flyttat sig från baren till pianot och börjat spela musik, det uppskattas inte heller av stället (?). En helt oförstående Bobby dumförklarar återigen alla som jobbar där, fast på ett mer gentlemannamässigt sätt än Mani. Resten av bandet såg vana ut och brydde sig inte nämnvärt.

Det var trevlig kvällsunderhållning.
Senast redigerad av Somaton 2009-09-02 kl. 01:34.
Citera
2009-09-02, 10:26
Medlem
Chandler Bings avatar
Såg Allan Svensson för en vecka sen sitta på en uteservering i Vasastan med en bira och såg verkligen nerdekad ut, han har dessutom blivit ännu fetare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in