Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-16, 17:10
  #4201
Medlem
rycketzs avatar
Tjena. Vi är ett gäng killar som tänkte åka ner och festa en vecka i slutet av juli.

Vi har givetvis kollat runt på en del hotell, och tyckt att Pavlinia http://www.ving.se/cypern/ayia-napa/...ue&isCharter=1 (se länk) bäst matchar det vi söker. Er med erfarenhet: är vi rätt ute eller bör vi kolla något annat?
Citera
2015-01-16, 19:10
  #4202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rycketz
Tjena. Vi är ett gäng killar som tänkte åka ner och festa en vecka i slutet av juli.

Vi har givetvis kollat runt på en del hotell, och tyckt att Pavlinia http://www.ving.se/cypern/ayia-napa/...ue&isCharter=1 (se länk) bäst matchar det vi söker. Er med erfarenhet: är vi rätt ute eller bör vi kolla något annat?

Har själv inte bott där! Men de är helt klart ett hotell för ungdommar!
Citera
2015-01-26, 22:16
  #4203
Medlem
Åker i vanligt ordning ett grabbgäng till napa nu i sommar men vi är så otroligt tveksamma när vi ska åka, tidigare har vi alltid åkt ~25 maj (studenter ) Men detta år funderar vi på mitten av juni.
Till frågan hör: Är de mindre studenter då och mer killar och dessutom högre medelålder?
Citera
2015-02-04, 10:22
  #4204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NapaMange
Åker i vanligt ordning ett grabbgäng till napa nu i sommar men vi är så otroligt tveksamma när vi ska åka, tidigare har vi alltid åkt ~25 maj (studenter ) Men detta år funderar vi på mitten av juni.
Till frågan hör: Är de mindre studenter då och mer killar och dessutom högre medelålder?

i min erfarenher ar det mer killar i mitten av sommaren juni och juli, pa grabbarna grus iaf.
Utlandska finnas det en blandning som vanligt.
medelalder vet jag inte, kanns helt random, inte heller vad dom sysslar med resten av aret :P(studier eller jobb osv)

hoppas det hjalper lite iaf

ps, det blir vad man gor det till ds

/x
Citera
2015-02-04, 21:07
  #4205
Medlem
Ayia Napa i maj

Tja!

Jag och mina polare tänkte dra till napa i slutet på maj/början på juni då vi har svårt att få semester under sommaren. Någon som vet hur det ser ut med fester och folk där då? Vi ska dit för att festa och ha det soft bara.
Citera
2015-02-04, 21:13
  #4206
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zovaq
Tja!

Jag och mina polare tänkte dra till napa i slutet på maj/början på juni då vi har svårt att få semester under sommaren. Någon som vet hur det ser ut med fester och folk där då? Vi ska dit för att festa och ha det soft bara.

Det är väl då alla studenter är där så det är väl "bra".
Citera
2015-02-04, 21:18
  #4207
Medlem
ska dit på studentresa i slutet av maj, fullbokat på de flesta hotell redan
Citera
2015-02-04, 21:20
  #4208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Everise1
ska dit på studentresa i slutet av maj, fullbokat på de flesta hotell redan

Grymt! det jag ville höra typ, haha
Citera
2015-02-04, 23:41
  #4209
Medlem
PXfos avatar
Vilken sida är det bäst/billigast att boka från? Kollar apollo just nu och en vecka i juni kostar ca 5000 per person.
Citera
2015-02-04, 23:55
  #4210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PXfo
Vilken sida är det bäst/billigast att boka från? Kollar apollo just nu och en vecka i juni kostar ca 5000 per person.

Boka hotell och flyg för sig, de blir oftast billigare. Flygresor.se och booking.com kan du kolla på
Citera
2015-02-07, 23:19
  #4211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMPnola
Boka hotell och flyg för sig, de blir oftast billigare. Flygresor.se och booking.com kan du kolla på

tack! nagon klyftig, defenetivt billigast under hogseason
Citera
2015-02-08, 00:31
  #4212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NapaMange
Åker i vanligt ordning ett grabbgäng till napa nu i sommar men vi är så otroligt tveksamma när vi ska åka, tidigare har vi alltid åkt ~25 maj (studenter ) Men detta år funderar vi på mitten av juni.
Till frågan hör: Är de mindre studenter då och mer killar och dessutom högre medelålder?

Vi är ju 7 tjejer som kommer åka ner den 20 juni och vi kommer bo på pavlinia, så jag tror ändå det är ganska mixat, sen äre många brudar som åker sista veckorna i Augusti
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f415312

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback