Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-26, 23:36
  #4321
Avstängd
Paffiserads avatar
Superlätt så länge du har lite driv, men åker du endast för den anledningen så är det jävligt pafft.
Citera
2015-09-27, 00:20
  #4322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paffiserad
Superlätt så länge du har lite driv, men åker du endast för den anledningen så är det jävligt pafft.

Haha nej, studentresa med klasskompisarna, men det hade ju varit en skön bonus
Citera
2015-10-15, 18:39
  #4323
Medlem
Ayia Napa i början av Maj eller början av Juni?

Hejsan
Vi er en grupp på 7 grabbar som tänkte dra ner till Ayia Napa under antigen början av maj (4 maj) eller början av Juni (3 Juni). Är det mycket fest där nere då eller är de för tidigt? mycket folk? Känns som att 4 Maj är lite väl tidigt. Hur är fördelningen mellan tjejer och killar under dessa två perioder? kommer de bara vara en massa killar om man drar ner i Juni? Någon som har någon erfarenhet av dessa två perioder? Tacksam för svar.
Citera
2015-10-16, 12:20
  #4324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagge87
Hejsan
Vi er en grupp på 7 grabbar som tänkte dra ner till Ayia Napa under antigen början av maj (4 maj) eller början av Juni (3 Juni). Är det mycket fest där nere då eller är de för tidigt? mycket folk? Känns som att 4 Maj är lite väl tidigt. Hur är fördelningen mellan tjejer och killar under dessa två perioder? kommer de bara vara en massa killar om man drar ner i Juni? Någon som har någon erfarenhet av dessa två perioder? Tacksam för svar.

1. Det är bättre 3e juni än 4e maj.

2. Är väl många studenter som åker i slutet av maj/början på juni så det finns nog en del folk där då!

3. Augusti är brudmånaden men det kommer såklart finnas brudar i juni också!

Peez
Citera
2015-10-27, 01:11
  #4325
Medlem
Vad är medelåldern i Ayia Napa i mitten av juni? Vi är ett gäng på 18 år, kommer vi känna oss för unga?
Citera
2015-11-16, 06:35
  #4326
Medlem
Hittade denna lista över ungdomshotell http://www.destinavo.com/ungdomshotell-ayia-napa

Kan instämma att Pavlinia och Senator är bra om man vill ha en spårad festresa.
Citera
2015-11-16, 06:35
  #4327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suparen24
Vad är medelåldern i Ayia Napa i mitten av juni? Vi är ett gäng på 18 år, kommer vi känna oss för unga?

Nej, perfekt ålder, medelåldern är omkring 18-20 bland skandinaver.
Citera
2015-11-20, 10:14
  #4328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mergos
Nyss hemkommen från Napa, vill bara varna samtliga här för hotell PAVLINIA!!!! vår vistelse där var katastrof (!!!!!!!)
Själva hotellet är väldigt slitet och allmänt sunkigt men till det som var värst av allt så är det verkligen INTE ett ungdomshotell, vi fick inte spela musik efter klockan 12 fick vi det så var det på jätte låg nivå för dom har en "vakt" som går runt och håller koll på allt och alla.
Personalen som jobbar på själva hotellet är sjukt otrevliga och både hotade och trakasserade oss för ingen anledning egentligen, dom själva bor på hotellet så har du oturen att få rummet ovanför/nära dom då kan du glömma att ens göra väsen av dig eller spela musik.



Inte mer än rätt. Kanske skulle de kunna ge er några omgångar med örfilar så ni lär er hyfs och växer upp pojkar.

Majoriteten beter sig extremt dåligt på sådana utflyktsmål - inte konstigt folk lackar ur till slut. Enda anledningen till att de har något överseende överhuvudtaget är för att ni betalar.
Citera
2015-12-11, 11:46
  #4329
Medlem
Vilket är Europas vackraste land?

Jag som rubriken lyder, vilket land i Europa är vackrast (natur, arkitektur etc)? Varför tycker du så?

Jag anser att Italien är världens vackraste land, med sin otroliga kulturella och historiska arkitektur men också naturliga mångfald av landskap. Sedan tycker jag att Kroatien ligger två då det är ett mini-Italien, fast med grymt bra öl!

Vad anser ni?
Citera
2015-12-11, 12:39
  #4330
Medlem
Sebzors avatar
Jag skulle säga Bulgarien. Det finns verkligen alla typer av landskap man kan tänka sig i ett och samma land. Det finns allt från historiska städer som finns med på UNESCO, skidorter till festorter för ungdomar.
Att tjejerna är riktigt snygga är ju också ett plus.
Citera
2015-12-11, 12:40
  #4331
Medlem
Skottland och Norge.

Norge. Deras fjord och berg/glaciärlandskap.

Skottland. Massor med historisk arkitektur och naturen i högländerna och ute på öarna är magnifik.
Citera
2015-12-11, 12:56
  #4332
Medlem
Slovenien lägger jag nog min röst på.
Fantastiskt landskap på en del ställen, mysig huvudstad och såklart Bled (vet du inte vad det är så googla så förstår du vad jag menar).
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f415312

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback