2023-04-16, 16:50
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Jag skrev att du i ena stunden hyllar Tredje riket och massmord och att du i nästa stund är en woke pissliberal som vill att man ska ta hänsyn till att du är transa. Nej du kan inte tänka själv. Du försöker men det blir bara pannkaka av allting.

Nej, det uppstår en kognitiv dissonans för DIG när det är en transsexuell person som har alternativa/politiskt inkorrekta åsikter och som inte sållar sig in i ledet.

Citat:
Det är du som har hyllat Tredje riket - och det är du som för två el tre inlägg sedan påstått att Tredje riket är systemet som ONA eftersträvar. Nu vill du ha det till att jag påstått det och att detta påstående är fel ..

Du hyllade ju NWO och vill att hela världen ska bli en enstatsdiktatur. Och du vill etniskt rensa ut 2 miljarder vita människor på det.

Citat:
Jag har inget emot HBTQ-personer men sätter heller inte sådana på piedestal. Att kräva särbehandling och respekt för att man är transa är att vara pissliberal och woke. Inte särskilt satanistiskt alls.

Det är bara du som behandlar mig annorlunda för att ja är transsexuell. Du har svårt att se mig för det jag är och tror att man tänker annorlunda för att man är av "det tredje könet". Förresten så är det ju väldigt magstarkt att bara diskutera mig som person och inte lyfta ett enda argument om ämnet.

Citat:
Apropå Polisstat yttrade LaVey följande:

...

OK.

Citat:
Jag noterar att din barnsliga livsfilosofi inte ger dig någonting mer än problem. Du idealiserar droger, graffiti och all möjlig annan skit. ONA offrar som sagt sådana som dig till sina mörka gudar. Passiva drägg som lever på samhället och som inte bidrar med annat än totalt skräp och nedskräpning. Läs på vad ONA gör med sådana = "opfer" som de kallar sina människooffer.

Allt som skyndar på samhällets förfall är bra enligt O9A.
Vi vill inte bygga upp samhället, vi vill krossa det.

Citat:
Jag noterar att du inte gillar svar på tal på ditt jvla nonsens.
Jag hyllar fascister som spöar hippies, absolut.

Kul att du erkänner att due fascist. När du sitter där i framtiden och Sverige har gått åt helvete, var finns dina fascismhjältar då som ska rädda dig?

Citat:
Klart det är ett val. Du väljer att knarka, måla graffiti, vara hemlös och under konstant polisiär/OV-uppsikt. Jag väljer att vara skötsam, på så vis slipper jag bli kontrollerad när jag rör mig offentligt, jag kan också köpa ungefär vad jag vill och resa som jag vill. Vem är friast av oss två?

Återkom när ONA över huvud taget vågar delta i offentlig debatt och skriva under annat än pseudonym.

Återkom när CoS vågar uttala sig om minsta lilla som inte spelar judiskheten direkt i händerna. Det du dyrkar är i princip kabbalistisk judiskhet, och dom har bara stulit allt som har med djävulen att göra och satt upp det i eran posör-massrunkorgie. Hur ställer du dig till att du i princip dyrkar judar och deras materialism och att du aldrig kommer att möta den sanna djävulen?

Nu är du där igen och diskuterar mig som person. Jag vet mycket väl att frihet är ett aktivt val i vissa lägen. Skulle jag bli lyckligare av att kunna köpa fler prylar? lite, men det skulle inte förbättra i stort.

Om du nu är rik som du säger så kan du va säker på att hjärntvätten är mycket starkare på såna som dig. du är inte lika fri som du tror, du finns under radarn. dina utspel tyder på att du är ytterst hjärntvättad och köper hela CoS för att dom säger att dom är satanister.

Citat:
Ursprungligen postat av L-P-I
Kalla mig inte mästare tack. Eftersom jag inte ägnar mig åt O9As praktik så blir det konstigt.

Dina kommentarer om anarkism är konstiga eftersom O9A inte agerar inom det politiska spektrumet över huvudtaget och det inte går att beskriva det på det sättet eftersom utövare är allt från katoliker till jihadister.

Rekommenderar att du läser på om dom lite mer. Ditt skämt om att O9A är katoliker är ytterst osmakligt och inte roligt på nåt sätt.
Citera
2023-04-16, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Nej, det uppstår en kognitiv dissonans för DIG när det är en transsexuell person som har alternativa/politiskt inkorrekta åsikter och som inte sållar sig in i ledet.

Du hyllar en ideologi som vill förinta dig, apropå kognitiv dissonans. I rest my case.

Citat:
Du hyllade ju NWO och vill att hela världen ska bli en enstatsdiktatur. Och du vill etniskt rensa ut 2 miljarder vita människor på det.

Håller med om att vi går mot ett globalt samhälle med mer etnisk/kulturell blandning, och att en mer auktoritär struktur kommer att krävas för att hålla ihop detta. Jag anpassar mig naturligtvis. Apropå att rensa ut vita människor så har jag aldrig skrivit något om utrensning av någon etnicitet, du har däremot startat trådar som t ex denna:

(FB) Varför misslyckades nazisterna med att rädda Sverige?

Citat:
Det är bara du som behandlar mig annorlunda för att ja är transsexuell. Du har svårt att se mig för det jag är och tror att man tänker annorlunda för att man är av "det tredje könet". Förresten så är det ju väldigt magstarkt att bara diskutera mig som person och inte lyfta ett enda argument om ämnet.

Du skriver själv att du är transa. I rest my case.

Citat:
Allt som skyndar på samhällets förfall är bra enligt O9A.
Vi vill inte bygga upp samhället, vi vill krossa det.

Varför vill ONA krossa samhället? Vad är syftet? Du har skrivit innan att ONA vill bygga ett samhälle som är som Tredje riket, hur betraktades transor i Tredje riket? Skulle du ha hög status som knarkande, graffitimålande, social-bidragstagande transa i Tredje riket?

Citat:
Kul att du erkänner att due fascist. När du sitter där i framtiden och Sverige har gått åt helvete, var finns dina fascismhjältar då som ska rädda dig?

Jag äger ett hus i Spanien, jag säljer snart min fastighet i Sverige och flyttar dit. Hur kommer det att gå för dig i framtiden transa? Hjälper ONA dig dit du vill komma?

Citat:
Återkom när CoS vågar uttala sig om minsta lilla som inte spelar judiskheten direkt i händerna. Det du dyrkar är i princip kabbalistisk judiskhet, och dom har bara stulit allt som har med djävulen att göra och satt upp det i eran posör-massrunkorgie. Hur ställer du dig till att du i princip dyrkar judar och deras materialism och att du aldrig kommer att möta den sanna djävulen?

Jag håller inte med om att det är det CoS ägnar sig åt. Du låter för övrigt mer som en antisemitisk katolik än som en satanist. Men att CoS är en meritokratisk organisation, det stämmer.

Citat:
Om du nu är rik som du säger så kan du va säker på att hjärntvätten är mycket starkare på såna som dig. du är inte lika fri som du tror, du finns under radarn. dina utspel tyder på att du är ytterst hjärntvättad och köper hela CoS för att dom säger att dom är satanister.

Jag är inte rik, jag är knappt medelklass. Jag är medlem i CoS, det har funkat bra för mig. Tycker du att din ideologi funkar bra för dig?
Senast redigerad av SithMaster 2023-04-16 kl. 17:47.
Citera
2023-04-17, 04:11
Medlem
Citat:

Rekommenderar att du läser på om dom lite mer. Ditt skämt om att O9A är katoliker är ytterst osmakligt och inte roligt på nåt sätt.

Richard Moult är sedan många år katolik. Han var även Christos Beest som ligger bakom self-immolation rite och the sinister tarot https://sv.metapedia.org/wiki/Richard_Moult

Anton Long (David Myatt) var under många år muslim och skrev texter om jihad. Nu är han filosof och tar avstånd från O9A.

I beskrivningen av insight roles så beskrivs att en kommunist ska bli nazist under denna del av arbetet.

Poängen är att det finns inget egentligt sätt att beskriva O9A på förutom just satanistiskt (möjligen som Darwinister) eftersom alla politiska ideologier och övriga religioner inte är mer än verktyg. Detsamma gäller namn och identiteter.
Citera
2023-04-19, 01:18
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Du hyllar en ideologi som vill förinta dig, apropå kognitiv dissonans. I rest my case.

Håller med om att vi går mot ett globalt samhälle med mer etnisk/kulturell blandning, och att en mer auktoritär struktur kommer att krävas för att hålla ihop detta. Jag anpassar mig naturligtvis. Apropå att rensa ut vita människor så har jag aldrig skrivit något om utrensning av någon etnicitet, du har däremot startat trådar som t ex denna:

(FB) Varför misslyckades nazisterna med att rädda Sverige?

Du skriver själv att du är transa. I rest my case.

Varför vill ONA krossa samhället? Vad är syftet? Du har skrivit innan att ONA vill bygga ett samhälle som är som Tredje riket, hur betraktades transor i Tredje riket? Skulle du ha hög status som knarkande, graffitimålande, social-bidragstagande transa i Tredje riket?

Jag äger ett hus i Spanien, jag säljer snart min fastighet i Sverige och flyttar dit. Hur kommer det att gå för dig i framtiden transa? Hjälper ONA dig dit du vill komma?

Jag håller inte med om att det är det CoS ägnar sig åt. Du låter för övrigt mer som en antisemitisk katolik än som en satanist. Men att CoS är en meritokratisk organisation, det stämmer.

Jag är inte rik, jag är knappt medelklass. Jag är medlem i CoS, det har funkat bra för mig. Tycker du att din ideologi funkar bra för dig?

Får väl bemöta ditt inlägg då med att allt du skrivit bara är små billiga påhopp. Ingenstans i det du skrev ser jag en seriös diskussion om satanismen, utan bara en massa små skitnödiga påhopp om att du vill att jag ska be om ursäkt för att jag är transsexuell och jag måste vara vänster för att jag är transsexuell. "I rest my case". Det finns ingenting i det att bemöta, och du vet att oavsett sexuell läggning så får man fortfarande ha vilka åsikter man själv vill?! Du får ha va fan du vill för åsikter och nej man måste inte ha tjejiga åsikter och inte få va med satanist-grabbarna bara för att man gjort om sig till en tjej! Så det så!

Citat:
Richard Moult är sedan många år katolik. Han var även Christos Beest som ligger bakom self-immolation rite och the sinister tarot https://sv.metapedia.org/wiki/Richard_Moult

Anton Long (David Myatt) var under många år muslim och skrev texter om jihad. Nu är han filosof och tar avstånd från O9A.

I beskrivningen av insight roles så beskrivs att en kommunist ska bli nazist under denna del av arbetet.

Poängen är att det finns inget egentligt sätt att beskriva O9A på förutom just satanistiskt (möjligen som Darwinister) eftersom alla politiska ideologier och övriga religioner inte är mer än verktyg. Detsamma gäller namn och identiteter.

Det du missar är att det står att man som O9A kan infiltrera andra rörelser genom att t ex bedriva jihad eller gå med i en kommunistisk rörelse, som man gör som undercover satanist. Detta låter O9A lära sig mer om sina fienders rörelser och influera dessa.
Citera
2023-04-19, 01:32
Avslutad
Citat:
Får väl bemöta ditt inlägg då med att allt du skrivit bara är små billiga påhopp. Ingenstans i det du skrev ser jag en seriös diskussion om satanismen, utan bara en massa små skitnödiga påhopp om att du vill att jag ska be om ursäkt för att jag är transsexuell och jag måste vara vänster för att jag är transsexuell. "I rest my case". Det finns ingenting i det att bemöta, och du vet att oavsett sexuell läggning så får man fortfarande ha vilka åsikter man själv vill?! Du får ha va fan du vill för åsikter och nej man måste inte ha tjejiga åsikter och inte få va med satanist-grabbarna bara för att man gjort om sig till en tjej! Så det så!.

Du får ha vilka åsikter du vill och jag får kritisera vilka åsikter jag vill, eller får jag inte kritisera dina åsikter baserat på att du är transa?

To the point though: Får man ha vilka åsikter som helst i ONA's ideala samhälle? Får du ha vilka åsikter du vill i ONA's ideala samhälle? Tillåts du existera i ONA's ideala samhälle? Tillåts du andas i ONA's ideala samhälle?

CoS tillåter dig att vara transa, men du väljer ONA som vill förgöra dig. I rest my case.
Citera
2023-04-19, 01:42
Avslutad
Citat:
Det du missar är att det står att man som O9A kan infiltrera andra rörelser genom att t ex bedriva jihad eller gå med i en kommunistisk rörelse, som man gör som undercover satanist. Detta låter O9A lära sig mer om sina fienders rörelser och influera dessa.

Du har naturligtvis missuppfattat allting som vanligt. Det handlar inte om att vare sig lära sig mer om sina fienders rörelser eller influera dem. ONA är inte en politisk rörelse mer än på ytan.

Det handlar helt och hållet om avprogrammering i syfte att finna det autentiska jaget = att bli autentisk. Tredje handens väg handlar om avprogrammering, inget annat.
Citera
2023-04-19, 04:06
Medlem
Citat:

Det finns två olika typer av insight roles.
Den ena är en del av det initiatoriska arbetet och pågår i max 18 månader där adepten helt skapar sig ett annat liv för att verkligen testa sig själv och få en djupare förståelse.
Här hittar vi allt från att bli kriminell till att bli polis.
Den andra är eonisk och syftar till att använda andra rörelser i sig som verktyg för att förändra världen i enighet med det större målet. Det är här vi allt från att bli anarkist till att bli jihadist.
https://sinistar666.wordpress.com/2009/04/28/insight-roles/
Citera
2023-04-19, 15:08
Avslutad
Citat:
Det finns två olika typer av insight roles.
Den ena är en del av det initiatoriska arbetet och pågår i max 18 månader där adepten helt skapar sig ett annat liv för att verkligen testa sig själv och få en djupare förståelse.
Här hittar vi allt från att bli kriminell till att bli polis.
Den andra är eonisk och syftar till att använda andra rörelser i sig som verktyg för att förändra världen i enighet med det större målet. Det är här vi allt från att bli anarkist till att bli jihadist.
https://sinistar666.wordpress.com/2009/04/28/insight-roles/

Insight roles handlar ytterst om avprogrammering och inte om att förändra världen. Genom att ta sig olika roller, och tvingas tänka på olika vis, utmanar man sin programmering, och kommer närmare det autentiska jaget.

ONA är ett mindfuck på så vis att allt ytterst handlar om destabilisering/avprogrammering i syfte att identifiera det akausala autentiska jaget.

Enskilda aktörer kan inte förändra samhället på något vis, det är en del av ONA's mindfuck att det är möjligt ( men det är det som sagt inte).
Citera
2023-04-19, 15:23
Medlem
styckets avatar
Varför förknippa sig med en religion som anammar ondhet även om det inter uttalat i subgruppen?

Finns annan andlighet då där man slipper förknippa dig med djävulen som vill ha mönskligheten förslavad.

Bara folk som vill leka lite häftiga antar jag

Wow . Vad häftiga ni är
Citera
2023-04-19, 15:31
Medlem
Citat:
Insight roles handlar ytterst om avprogrammering och inte om att förändra världen. Genom att ta sig olika roller, och tvingas tänka på olika vis, utmanar man sin programmering, och kommer närmare det autentiska jaget.

ONA är ett mindfuck på så vis att allt ytterst handlar om destabilisering/avprogrammering i syfte att identifiera det akausala autentiska jaget.

Enskilda aktörer kan inte förändra samhället på något vis, det är en del av ONA's mindfuck att det är möjligt ( men det är det som sagt inte).

Det beror som sagt på i vilken form. Den som är i initiationen handlar verkligen om att inte hålla sig fast vid identiteter. I relation till detta så tänker jag även på vissa delar av self-immolation rite samt perioden i vildmarken. Det är även i grunden en konkretisering av koncept som finns i andra system men som görs på andra sätt.

Senare så kan det bli lite mer problematiskt att bara säga att det handlar om att avprogramera eftersom man redan har lyft bort de aspekterna av självet. Man är fullt medveten om att inte en enda människa kan förändra världen vilket är grunden för det eoniska perspektivet och det evolutionära perspektiv rörande homo galacticus som finns överhängande och som har lett till att t.ex. AL/DM predikade Jihad och orsaken till varför man använder grupper som C18.
Sedan så håller jag med dig om att det inte går i praktiken och att det är lite naivt men det är en annan sak. Jag är inte själv utövare av den sjufaldiga vägen men det finns intressanta ideer som presenteras i systemet.
Citera
2023-04-19, 15:34
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Varför förknippa sig med en religion som anammar ondhet även om det inter uttalat i subgruppen?

Finns annan andlighet då där man slipper förknippa dig med djävulen som vill ha mönskligheten förslavad.

Har du sett samhället på sistone? Varenda en är förslavad..
Håller i telefoner som andra människor kan lyssna på när dom vill det.

Det har gått längre än du kan föreställa dig i djävulens planer.

Det är en satanisk tid för alla människor flyter upp till ytan igen.
Citera
2023-04-19, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket

Bara folk som vill leka lite häftiga antar jag

Wow . Vad häftiga ni är

Det är inte Satan som säger: "knäböj för mig och lyd alla mina bud eller brinn i helvetet för alltid", så vilken gud är det som står för förslavandet nu igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in