brölande och slamrande volvo bilar med dom gamla B-motorna i, som grädde på moset har vi en fjunig 18årig bakom ratten som tror att han är snabbast i stan med sin 112hästars b23'a traktormotor. Givet ska denna hönshjärna ligga -20km/h och för att på så vis aggra upp folk så att dom ska köra om honom, i detta skede så smäller killen in 2'ans växel och ger fulla spjäll. tidigare under färden har denna person lagt sig i andra filen för att verkligen få mig mäkta förbannad så att jag verkligen inte ska köra ifrån honom, tråkigt nog för honom så har SAAB mer krut i motorna, och jag lämnar denna i backspegeln.. OVERTAKE MUDDAFAKKAS IT FEELS GOOD.
nämen seriöst.. sjukt irriterande då det ska vara små barnungar i trafiken som ska leka coola inför den där McDonalds fjortisen som dom nyss träffat och ska imponera på. Nu klankar jag inte ner på alla 18åringar, det finns ju även äldre som har haft körkortet i mer än halva deras livstid och visar tydliga tecken på att det var tydligen jäkla enkelt att skaffa körkort på deras tid. Omogna vuxna människor i trafiken, varför blir jag lika förvånad varje gång jag stöter på dom?
Kan nämna att jag är en snorunge på 18år
MED trafikvett. håller alltid hastigheten "bortsett vid omkörningar" och jag kan högerregeln, men fläckfri är jag knappast