2010-10-22, 01:21
Medlem
billyjanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brummelina
det här blir ju bara mer och mer intressant...SOL läser ju uppenbarligen den här tråden samtidigt som han lever i någon slags förnekelse om att det är synd om honom..

Jag är nyfiken, varför tror du att SOL följer den här tråden?
Citera
2010-10-22, 12:53
Medlem
MartinBrices avatar
Sven Otto Littorin:
Rosenbad here I come!

för 10 minuter sedan · Kommentera · Gilla

... försvann dock efter typ 5 minuter. Den retstickan, ska fråga va 17 han håller på med sedan .
Citera
2010-10-22, 21:37
Medlem
Stämmer detta nedan för i så fall börjar det ju hända saker på riktigt. Dissar SOL Flashback? Ska SOL komma undan så lätt. Det här är nog en bra sak. Finns få saker som får driftiga troll att leta sig ut i dagsljuset som att bli utestängda från hans Facebook. Nu blir det hederlig stalking istället antar jag.

Och är nu SOL tillbaka i korridorerna på Rosenbad så är han ju offentlig person igen. Han hade ju lämnat politiken.

Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Sven Otto Littorin:
När jag först gick med på FB bestämde jag mig för en helt öppen strategi och accepterade alla vänförfrågningar. Eftersom jag upptäckt att flera av mina FB-"vänner" spenderar lika mycket tid på Flashback som på min profil så kommer jag nu att gå igenom och ta bort de kontakter som jag inte känner på riktigt. Jag hoppas ni har förståelse för det! Och ni som flashbackar - ni hittar säkert andra att skvallra om!

för 4 timmar sedan · Kommentera · Gilla

107 personer gillar detta - Visa alla 65 kommentarer

Citat:
Ursprungligen postat av MartinBrice
Sven Otto Littorin:
Rosenbad here I come!

... försvann dock efter typ 5 minuter. Den retstickan, ska fråga va 17 han håller på med sedan .
Citera
2010-10-25, 17:43
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinBrice
Sven Otto Littorin:
Rosenbad here I come!

Stod det verkligen så på facebook? Fakebook?

Finns det en gemensam nämnare för SOL-debaclen; impulskontrollen?
Citera
2010-10-25, 18:34
Medlem
Att hor Otto finns på FB tror jag inte på, hans nivå begränsar sej till Face Book. Karln är imbecill och en liten osäker fjant som söker bekräftelse genom att nyttja betaldamer och småtjejer.
Citera
2010-10-30, 16:03
Medlem
Läste i Expressen att Evin tröstade Arkelsten i fönstret till Rosenbad. Det är en av de första bilderna på Evin sedan SOL historien tog fart på allvar.
Citera
2010-10-31, 12:53
Medlem
Ser ut som rapporterna från Facebook avtagit. Har SOL lyckats plåstra över symptomen av sin sjukdom? Har han gjort den där utlovade utrensningen som utlovades?
Citera
2010-11-17, 07:01
Moderator
v50s avatar
Tydligen ska littorin emigrera från landet under minst 6 månader för att jobba gratis i usa och leva på sin fallskärm han fick när han avgick som arbetsmarknadsminister i somras.

Citat:
Han har fått ett nytt jobb. Efter jul åker han till Stanforduniversitetet i Kalifornien för att gästforska vid Center for Innovation and Communication. Målet är att ta reda på hur det går att få fram fler jobb med hjälp av innovationer. Jobbet pågår i minst ett halvår.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8136605.ab
Citera
2010-11-17, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Så gör bara en svikare med dåligt samvete.

Japp! En överbetald svikare utan moraliska skrupler.

Sven-Otto Littorin forskar (läs torskar) på Santa Monica Boulevard, Kalifornien.

Se 0.55 och framåt. http://www.youtube.com/watch?v=Tncpc8_0KR4&feature=related
Citera
2010-11-17, 08:41
Medlem
Lalajlajs avatar
Haha, har ni sett nyheterna idag. Littorin åker till Karlifornien för att arbeta på något universitet.

Det känns bra, det visar att han står över alla anonyma anklagelser och påståenden och att han nu är tillbaka igen med nya utmaningar och nya krafter.

Nu kan hans svikarkompisar i regeringen se att det inte fanns så mycket bakom anklagelserna.

Bra för Littorin och en tydlig passning till hans antagonister att han hade rätt och de hade fel, hela tiden.

Skönt med ett lyckligt slut i detta fall.

Citera
2010-11-17, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Haha, har ni sett nyheterna idag. Littorin åker till Karlifornien för att arbeta på något universitet.

Det känns bra, det visar att han står över alla anonyma anklagelser och påståenden och att han nu är tillbaka igen med nya utmaningar och nya krafter.

Nu kan hans svikarkompisar i regeringen se att det inte fanns så mycket bakom anklagelserna.

Bra för Littorin och en tydlig passning till hans antagonister att han hade rätt och de hade fel, hela tiden.

Skönt med ett lyckligt slut i detta fall.

Ironi på mycket hög nivå. Du verkar ju vara riktigt humoristisk.
Citera
2010-11-17, 08:49
Medlem
Jag kommer fortfarande inte över att SOL blev minister trots fejk CV;et.

Vilken skojare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in