2011-07-03, 13:21
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starla
Många verkar ha ett aftonbladet-hat som dränker allt annat.
När Mellin och Helins trynen visas på förstasidan behöver man inte vara hjärnkirurg för att lista ut att det som skrivs är skräp. Av någon anledning verkar det vara extra rörigt under sommarmånaderna, är det någon normalbegåvad på redaktionen som går på semester?
Citera
2011-07-03, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimothyMcVeigh
Medans andra sväljer allt med hull och hår som AB skriver, glöm inte att det är MC som står bakom researchen av denna story.

Bryr mig inte om vem som förhoppningsvis bara låtsats vara minderårig och chattat med honom. Synd bara att detta inte var i USA och TV programmet dateline istället för en tidning som aftonbladet. So Littorin, why don't you have a seat right over there?
Citera
2011-07-03, 13:42
Medlem
Dr_Kronas avatar
När AB har snokat klart i Littorins internetkontakter så kanske dom kan börja snoka i Juholts affärer. Han hade ju fått 800 svar på sina kontaktannonser enligt honom själv. Det kan ju finnas sex-kontakter bland dessa också ?
Citera
2011-07-03, 13:45
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
När AB har snokat klart i Littorins internetkontakter så kanske dom kan börja snoka i Juholts affärer. Han hade ju fått 800 svar på sina kontaktannonser enligt honom själv. Det kan ju finnas sex-kontakter bland dessa också ?
Hittills har man bara hittat en dömd bedragerska, men då har man bara granskat hans sambo.
Citera
2011-07-03, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Littorinaffären är säkert tänkt att bli ett årligt återkommande inslag för Aftonbladet.
Med största sannolikhet är det så, precis som när högern jämnt och ständigt pratar om Toblerone 20 år efter händelsen.
Citera
2011-07-03, 14:05
Medlem
MrsMagoos avatar
Sen när skriver man ut sitt telefonnummer i sin profil på hotmail som man sen lämnar in på ett papper i mer viktigt sammanhang?
Har man inte ett hemligt nummer i så fall eller köper kontantkort.
Det är ju så om han nu skulle gjort detta är han ju verkligen blåst helt vilket jag inte tror på.

Hade det däremot varit lite mer hemligt än en profil på hotmail så hade det varit mer troligt.
Men nej Helin/Mellin är ju helt loss på sina lösnummer.
Enda anledningen att någon läser skiten som AB pumpar ut är ju för att klargöra hur jäkla mycket skit man har i sin kloaktidning.

Och för att se det som AB presenterar i mailkontot ska man vara inloggad det är inte sidor för vem som helst. Hur kom man in på dangerzone2010@*******.
Hur fick man tag i kontoägarens lösenord?
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-07-03 kl. 14:11.
Citera
2011-07-03, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona

Av 800 svar har han säkert fått svar från män bakom tjejalias och pedofiler mm. Men Juholt är ju söt.
Citera
2011-07-03, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
1. Din fru köper alltså sex?

2. Vuxna människor tycker inte detta är märkligt?
Min fru köper sex, jag köper också sex. Vuxna människor som vi umgås med ser inget märkligt alls med detta. Det är en kryddning av livet och vi uppskattar det mycket.
Senast redigerad av Mias 2011-07-03 kl. 14:46.
Citera
2011-07-03, 14:38
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatoHectorian
God dag yxskaft? Vad är din poäng?
ligga med horor är för losers, ä väl bara ragga upp en vanlig tjej, typ tjena bruden vill du följa med och kolla på chinos och pullovers
Citera
2011-07-03, 14:44
Medlem
Märkligt om det fortfarande finns dom som inte tror på att SOL faktiskt betalde för sex.

Sen är det för jävligt att SOL utsatte inte bara sig själv utan regeringen för den säkerhetsrisken bara för sin kåthets skull.

Han förtjänar all skit han får nu.
Citera
2011-07-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mias
Min fru köper sex, jag köper också sex. Vuxna människor som i umgås med ser inget märkligt alls med detta. Det är en kryddning av livet och vi uppskattar det mycket.
Är ni rullstolsbundna?
Citera
2011-07-03, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mias
Min fru köper sex, jag köper också sex. Vuxna människor som i umgås med ser inget märkligt alls med detta. Det är en kryddning av livet och vi uppskattar det mycket.

Jag spyr över svaga typer som köper sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in