Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-03, 23:29
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Det fanns ett program med galna självplågare från Wales, någon som minns vad de kallade sig?

Dirty Sanchez

Det är programmet TS efterfrågar. Dock började det sändas 2003
Citera
2022-04-03, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Dirty Sanchez

Det är programmet TS efterfrågar. Dock började det sändas 2003
Just det, Dirty Sanches, specialitet: öllavemang, fyllde röven med öl och sprutade blandningen av öl och skit över publiken. Den galnaste av dem brukade vara framme med ett glas och dricka sörjan.
Citera
2022-04-03, 23:49
Medlem
XtraXs avatar
Har kvar deras dvd box, får dra på den någon dag.
Citera
2022-04-04, 03:49
Medlem
TompaOs avatar
Dirty sanchez ja, vilka lirare. Sen hade vi finnarna som kallade sig för The Dudesons som var snäppet värre ändå
Citera
2022-04-04, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Minns fan inte vad det hette, men i denna episoden så skulle de raka hår från random folk, köns hår eller hår i ansiktet spelade ingen roll..

Sedan gjorde de någon utmaning och förloraren fick äta en Pizza med alla dessa kroppshår inbakade.....Totalt supervidrigt, minns den som fick äta kräktes rätt rejält!!

https://youtu.be/yQ9hPcPSb1A
Citera
2022-04-04, 07:58
Medlem
Man-At-Armss avatar
Tycker Dirty Sanchez är en ganska vidrig serie utan finess.
Mycket smärta; banka pannor med kötthammare, fettsuga sig utan bedövning (om jag inte minns fel)
Ena killens speciellt var att spy och tvaga ansiktet i spyan. Lite småroligt under tonåren, men det går inte att mäta sig med Dave Englands kräkomelett i Jackass.

Lever alla från Dirty Sanchez?
Citera
2022-04-04, 07:59
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Minns fan inte vad det hette, men i denna episoden så skulle de raka hår från random folk, köns hår eller hår i ansiktet spelade ingen roll..

Sedan gjorde de någon utmaning och förloraren fick äta en Pizza med alla dessa kroppshår inbakade.....Totalt supervidrigt, minns den som fick äta kräktes rätt rejält!!

Dirty Sanches
Citera
2022-04-04, 08:01
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Har kvar deras dvd box, får dra på den någon dag.

Jag såg om skiten nyligen ..... Det håller verkligen inte. känns otroligt daterat. och då såg jag ändå om jackass från början innan som är äldre, men det höll trots allt måttet på ett helt annat sätt
Citera
2022-04-04, 08:07
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Jag såg om skiten nyligen ..... Det håller verkligen inte. känns otroligt daterat. och då såg jag ändå om jackass från början innan som är äldre, men det höll trots allt måttet på ett helt annat sätt

Kan tänka mig det. Får återkomma 😁
Citera
2022-04-04, 08:18
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Tycker Dirty Sanchez är en ganska vidrig serie utan finess.
Mycket smärta; banka pannor med kötthammare, fettsuga sig utan bedövning (om jag inte minns fel)
Ena killens speciellt var att spy och tvaga ansiktet i spyan. Lite småroligt under tonåren, men det går inte att mäta sig med Dave Englands kräkomelett i Jackass.

Lever alla från Dirty Sanchez?

Precis de va utan finess och charm...jackass hade ju ändå glimten i ögat

Jahahahaha kräkomelletten, det enda som har fått mig att klöka och tvingas springa ut ur rummet..
Citera
2022-04-04, 08:41
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Just det, Dirty Sanches, specialitet: öllavemang, fyllde röven med öl och sprutade blandningen av öl och skit över publiken. Den galnaste av dem brukade vara framme med ett glas och dricka sörjan.

Annats hade vi Gert Fylking som fick visa lavemangSM på trean. Först fick alla sig en rejäl dos med lavemang innan alla tävlande ställde sig lutade mot sin säng med långkalsonger med rövlucka ala gammal western. Den som höll sig längst vann.

Krävs inloggning på youtube.
https://m.youtube.com/watch?v=naWt7-5Qgvg
Citera
2022-04-04, 09:19
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Precis de va utan finess och charm...jackass hade ju ändå glimten i ögat

Jahahahaha kräkomelletten, det enda som har fått mig att klöka och tvingas springa ut ur rummet..

Exakt, DS var bara vidrigt rakt igenom och oerhört förpubertalt.

/AI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in