2012-12-29, 03:21
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Du menar inte Maria Johansson, som spelade Tjorven? Tjat om mat? Hittar tyvärr inga klipp.
Jo jag tror att det är hon, och jag känner igen det där namnet, du har säkert rätt! Tack
Citera
2012-12-29, 03:35
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Jo jag tror att det är hon, och jag känner igen det där namnet, du har säkert rätt! Tack

Den skall ha sänts -91 och -93.
Senast redigerad av DelGriffith 2012-12-29 kl. 19:32.
Citera
2012-12-30, 00:19
Medlem
Kaptenkirks avatar
Vad heter tv programmet där en massa amerikaner byggt egna skyddsrum mm i väntan på jordens undergång?
Citera
2012-12-30, 00:26
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenkirk
Vad heter tv programmet där en massa amerikaner byggt egna skyddsrum mm i väntan på jordens undergång?

Doomsday Preppers? Eller kanske Doomsday Bunkers?
Citera
2012-12-30, 17:19
Medlem
E.S.A.Ds avatar
Tja!
Jag letar efter en brittisk sketch-show.
Jag tror jag såg det runt år 2000.
Det påminner ganska mycket om Little Britain, tror jag.
Dvs, en massa olika, korta sketcher, med olika karaktärer.
Det enda jag kommer ihåg är att en sketch handlade om en mystisk varelse som hemsökte en pub eller nattklubb eller teater.
En man visade en fantombild, och den såg ut såhär, ungefär.
http://imgur.com/AtMsI
Den var alltså ritad sådär, barnsligt, och näsan var enorm.
Om jag minns rätt så såg man varelsen springa runt i bakgrunden, när dom intervjuade mannen.

Attans, jag trodde att jag kom på det nyss, men det är nog inte The fast show.
Men det är är nog ganska likt.

Edit: Jaaa! Jag kom på en annan sketch som var lättare att googla, det var Bang bang, i'ts Reeves and Mortimer
Senast redigerad av E.S.A.D 2012-12-30 kl. 17:33.
Citera
2012-12-31, 05:09
Medlem
Lussigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulken-666
Liite lustigt ansikte och lätt utåtpekande öron om jag inte minns fel. Sedan körde han väldigt grova rasistskämt

Ari Shaffir aka The Amazing Racist, om du inte redan hittat honom?
Citera
2012-12-31, 23:35
Medlem
söker en serie som gick för ett par år sedan som hette något i stil med earth savers eller earth rescuers eller world savers eller något liknande.

det var två killar som åkte runt och byggde smarta miljövänliga lösningar åt olika företag och folk. bland annat så byggde dom ett litet vattenkraftverk till en pub så den vart självförsörjande på el och åt en budfirma tror jag det var så byggde dom en luftdriven moped, den drevs då av komprimerad luft..

någon som vet vad serien heter eller hette???
Citera
2013-01-01, 19:01
Medlem
Är det någon som vet vem som räknar ner till Gladiatorerna ska börja, i reklamfilmen för programmet? En kille som räknar ner och genom fönstret ser något som liknar blixtnedslag och hur en gladiator dyker upp där det blixtrade. Jag har sökt info om det men hittar inget...
Citera
2013-01-01, 22:48
Medlem
På "Teen Wolf" spelas Peter Hale i vanliga fall utav Ian Bohen, men när han gör sig till en illusion för Lydia, i en yngre version av sig själv, vem spelar Peter Hale då?
Citera
2013-01-01, 23:43
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punkypug
På "Teen Wolf" spelas Peter Hale i vanliga fall utav Ian Bohen, men när han gör sig till en illusion för Lydia, i en yngre version av sig själv, vem spelar Peter Hale då?

Kolla här http://www.imdb.com/title/tt1567432/
Citera
2013-01-02, 22:46
Medlem
Reggaemans avatar
Jag söker efter ett avsnitt från något Paranormal tv-program som gick på tv för några år sedan.

Jag TROR att de höll till på ett hotel som låg nära Stonehenge i England och jag minns att på en av deras kameror som de satte upp så fick man se en säng som rörde sig och typ en tv som sattes på

Svårt då jag inte alls minns vad programmet hette men det är väl värt ett försök
Citera
2013-01-03, 05:52
Medlem
Crossmacks avatar
Gick det inte hel massa skumma stop motion-animation på UR/SVT för ett gäng år sedan? Jag skulle vilja se dem igen ifall någon har någon aning om var de finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in