Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Tackar så mycket, fick jackpott på första svaret! 349kr kan man ju stå ut med för att återuppleva en del av sin barndom och se hur serien slutar för det minns jag inte alls!
Ja, jag har själv inte köpt den för jag vill verkligen ha den med svenskt tal.. Men den verkar djävulskt svår att få tag i.. Nåja, ska ändå köpa DVDn så man har den. Alla avsnitt finns annars att tanka, men jag tycker du borde stödja den här releasen genom att köpa den!
Citat:
Ha ha, sitter och lyssnar på "intromusiken" och den väcker verkligen gamla minnen till liv!
Japp visst gör det.. Underbara saker. Vänta bara tills du får se avsnitten igen, du kommer få en nostalgikick som räcker till mitten av nästa vecka.
Citat:
Ska nog ändra min "Avatar"

Det gör du absolut rätt i.
Förresten, har du något favoritavsnitt som du minns? Mitt absoluta favoritavsnitt är "The Eternal Punishment".. Som alla andra avsnitt är den baserad på en grekisk myt. En man har fått straffet att bo på en ökenplanet, och han lever av att äta små levande svampdjur. Stora klot av skrot kommer rullande från en kulle och det är hans uppgift att välta dessa klot över kanten så att de rullar ner i avgrunden. Men när Ulysses och Telemachus besöker planeten ser han det som sin chans att komma därifrån.
Istället råkar alla ramla ner i avgrunden, och vad finns där? Ja, det får du se.. Underbart avsnitt!!
Fan måste ha DVDn själv nu