Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-21, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Allis Med Is?

Precis det var det. Vi tackar och bockar
Citera
2010-08-21, 20:24
Medlem
Bananalurvs avatar
Tjenare, det gick ett program på TV4 Fakta här i veckan som handlade om en känd reporter ifrån USA som dokumenterade sitt "dubbelliv". När han flög iväg för att arbeta så tog han en massa droger. När han flög hem till sin familj så var han som en vanlig Svensson.

Jag undrar då om det är någon som vet vad dokumentären hette och om man kan kolla på den över Internet? Det var min farsa som berättade om att han sett den men han kommer inte ihåg vad den hette.

Tack på förhand!
Citera
2010-08-21, 22:57
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OBM
Jag söker namnet ett engelskt barnprogram från mitten av 90-talet (kan det vara) en serie i ca 8 delar.

Serien handlar allafall om en pojke som får en magisk klocka som han kan stoppa tiden med. Jag kommer ihåg jätte mycket av den det är bara namnet som saknas.
Ett exempel var att han slängde ut en kartong genom fönstret och stannade tiden precis innan den slog i marken så han snabbt kunde ställa den i garaget när han städade.

Det är säkert jätte lätt att hitta, men jag har letat och inte hittat

Fick du nåt svar? Letar också efter den i full nostalgisk anda. Problemet är att det finns massa uppföljare på den serien. Minns 3 olika versioner, varav en var svensk med Ola Rapace som narrator =/
Citera
2010-08-22, 00:31
Medlem
Bananalurvs avatar
Edit: fel post
Citera
2010-08-22, 00:37
Medlem
Lieutenants avatar
Jag söker en serie jag såg när jag var liten, Har för mig den var inspelad i australien och det var nån tjej som hade en spegel som hon kunde prata/resa igenom till en annan dimension eller liknande.

Någon som vet vad den heter ?.
Citera
2010-08-22, 00:58
Medlem
MEC62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananalurv
Tjenare, det gick ett program på TV4 Fakta här i veckan som handlade om en känd reporter ifrån USA som dokumenterade sitt "dubbelliv". När han flög iväg för att arbeta så tog han en massa droger. När han flög hem till sin familj så var han som en vanlig Svensson.

Jag undrar då om det är någon som vet vad dokumentären hette och om man kan kolla på den över Internet? Det var min farsa som berättade om att han sett den men han kommer inte ihåg vad den hette.

Tack på förhand!
TV Junkie heter den. Om den finns att se någonstans får du ta reda på själv!
Citera
2010-08-22, 01:09
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lieutenant
Jag söker en serie jag såg när jag var liten, Har för mig den var inspelad i australien och det var nån tjej som hade en spegel som hon kunde prata/resa igenom till en annan dimension eller liknande.

Någon som vet vad den heter ?.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mirror,_Mirror_%28TV_series%29 ?
Citera
2010-08-22, 01:18
Medlem
Lieutenants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
http://en.wikipedia.org/wiki/Mirror,_Mirror_%28TV_series%29 ?

ja det var den, tackar
Citera
2010-08-22, 14:29
Medlem
Letar efter en american pie-liknande serie, alltså med sex, alkohol och slagsmål.
Serien heter något med "blue..."
Tack på förhand
Citera
2010-08-22, 14:35
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newbie32
Letar efter en american pie-liknande serie, alltså med sex, alkohol och slagsmål.
Serien heter något med "blue..."
Tack på förhand

Blue Mountain State
Citera
2010-08-22, 16:57
Medlem
Bananalurvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEC62
TV Junkie heter den. Om den finns att se någonstans får du ta reda på själv!

Tack så mycket, det var den jag letade efter!
Citera
2010-08-22, 18:39
Medlem
Kundalinis avatar
Jag söker en BBC TV-serie...surrealistisk, absurd

Två snubbar som driver en bokhandel eller musikaffär eller liknande...heter "The Great Nånting"

Har bara sett ett avsnitt av den, i vilket en av huvudpersonerna skulle ha födelsedagsfest, men blev totalt ignorerad efter att kompisen gjort inträde som nån slags Glamgudomlighet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in