Norsk dokumäntär om folk som levde på avskillda ställen
Norsk serie som gick för ett par år sen, hette något stil med "där man inte trodde någon levde" . Har svagt minne av namnet, men det handlade om folk som bodde på avlägsna ställen. Den gick på eftermiddagarna.
Någon som vet vad serien heter och var man kan få tag på den?
hej
sorry får konstig topic,
när jag var liten hyrde jag en serie filmer som jag tror var från Kina
serien handlade om
3 st snubbar som skulle passa på en drottning som skulla åka till en annan solsystem för att hitta en ny beboelig planet.
dom tre var
1 fet med hammare
1 superhjälte med stav
och den sista kommer jag inte i håg
drottningen hade telepatisk evner och kommer i håg ho kunde straffa folk via ta armarna i kors ,
lång resa mycket som händer
o9ch sånt men har ingen aning vad serien har för namn
så er det någon som känner igen något
sist jag så filmen var 20år sedan
Det ser ut som Margreth Weivers på bilden, kan ju kolla igenom vad hon har gjort för jobb och se om du känner igen någon titel http://www.imdb.com/name/nm0919402/
Är det någon som minns en svensk miniserie som gick på svt för ett tag sen (Kanske 1-2 år sen)
Var en skräck/rysare och handlade om en kvinna som åkte tillbaka till sin hemstad för att göra något (minns inte vad, tror någon hade dött kanske). Då kom det tillbaka minnen om hennes syster som blev dödad/försvann när hon var liten. Hon började se nått konstigt monster runt om i skogarna.
Detta var en miniserie i kanske 3-4 delar. Såg två avsnitt så skulle gärna vilja se slutet.
Någon som kan hjälpa mig tro?
Norsk serie som gick för ett par år sen, hette något stil med "där man inte trodde någon levde" . Har svagt minne av namnet, men det handlade om folk som bodde på avlägsna ställen. Den gick på eftermiddagarna.
Den heter: "Där ingen skulle tro att någon kunde bo".
Var man får tag på den vet jag inte - det får någon annan hjälpa dig med!
Senast redigerad av MEC62 2009-09-13 kl. 23:22.
Der ingen skulle tru at nokon kunne bu heter den i original.
NRKs hemsida kanske har den som Nett-TV?
Hej jag söker någon tv serie som kanske gick på tv 4 för ca 10 år sedan. programmet var ungefär som gladiatorerna fast för barn och barnen skulle få tag på en stor ostbit och för att komma åt den behövde de gå genom en massa hinder.
ringer det några klockor?
Söker efter en serie som gått på fyran här i veckan , kmr dock inte ihåg vad den heter, handlade om att ngt virus slagit ut större delen av befolkningen i England, Tacksam för svar
Söker efter en serie som gått på fyran här i veckan , kmr dock inte ihåg vad den heter, handlade om att ngt virus slagit ut större delen av befolkningen i England, Tacksam för svar