Någon som sett den smått episka serien "Mad Men"? Tredje säsongen släpps inte förrän till sommaren och letar efter något liknande. Den rappa dialogen påminner mig om filmen "Glengarry Glen Ross", förövrigt tokbra rulle. Några tips?
Hette Enkelstöten och Dubbelstöten. Finns nu i DVD-utgåva under namnet Dubbelstötarna.
Björn Gustavsson är Studiorektor Bertilsson och Frej Lindqvist någon släkting.
Manus skrevs att Thomas Arvidsson som i många år var tidningschef för Barometern.
Inser nu att det var "Dubbelsvindlarna" och "Studierektorns sista strid" som jag var ute efter("uppföljare" till dubbelstötarna) och de finns såklart inte utgivna på DVD
Ingen som råkar ha de inspelade på VHS och känner för att slänga upp de på piratbukten
Inser nu att det var "Dubbelsvindlarna" och "Studierektorns sista strid" som jag var ute efter("uppföljare" till dubbelstötarna) och de finns såklart inte utgivna på DVD
Ingen som råkar ha de inspelade på VHS och känner för att slänga upp de på piratbukten
Skumt. Det borde ju bara vara en tidsfråga innan de släpper de andra delarna i serien
Vad heter det programmet som gick på TV för något år sen där de bara visade roliga reklamer från olika länder.
Det var en gammal tant som nästan alltid bar röda kläder, inredningen var också helaröd tror jag, hon hade även kort hår.
Kan någon hjälpa mig?