2007-02-12, 22:36
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minigrisen
Känns inte jättejobbigt att göra om den lilla proceduren en gång i månaden med tanke på hur mycket pengar man inte betalat.

Men ska inte timestoppern STANNA på 30 dagar?
2007-02-12, 22:43
Medlem
Minigrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Men ska inte timestoppern STANNA på 30 dagar?
Så är det nog tänkt att fungera men tydligen gör det inte det för alla. Microsoft lär väl göra allt de kan för att starta nedräknigen igen också. Men om man då kan ställa tillbaks det på 30 dagar en gång i månaden så ska inte jag klaga.
2007-02-12, 22:46
Medlem
Sigrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kappy
Crackar.. Finns det några dugliga som funkar perfekt? (64-bit). finns det bara cracks för 32?

Är det möjligt att tanka ner en 32-bit version, installera den på 64-bits versionen och sedan ta bort 64-bitsversionen och köra 32-bit?

och förresten, vad är detta ubuntu?

Ja det går bra. Det nyinstallerade Vista lägger det gamla i en mapp som döps till windows.old. Sen tar du bara och raderar den mappen.

Har själv kört flera olika Vistaversioner innan jag fick hem min köpta OEM-version.
2007-02-12, 22:49
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Så är det nog tänkt att fungera men tydligen gör det inte det för alla. Microsoft lär väl göra allt de kan för att starta nedräknigen igen också. Men om man då kan ställa tillbaks det på 30 dagar en gång i månaden så ska inte jag klaga.

Illa.. men det är klart, det är ju gratis... Men ändå trist att behöva flippa om datumet osv osv.
2007-02-12, 22:52
Medlem
ExXes avatar
Vart ser man tidsnedräkningen överhuvudtaget..

Eller har jag helt enkelt undkommit den?
2007-02-12, 22:58
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExXe

Vet inte vart, men det dyker upp en "Aktivera nu" grej lite då och då.
2007-02-12, 22:58
Medlem
Citat:
Vet inte vart, men det dyker upp en "Aktivera nu" grej lite då och då.

högerklicka på den här datorn så dyker det upp längst nere
2007-02-12, 22:59
Medlem
Minigrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExXe

Minns inte just nu men kolla några sidor tidigare i tråden för samma fråga ställdes nyligen.

Citat:
Illa.. men det är klart, det är ju gratis... Men ändå trist att behöva flippa om datumet osv osv.
Jag behövde inte ändra nåt datum. Timestoppern gjorde allt själv. En omstart så var det klart.
2007-02-12, 23:06
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Minns inte just nu men kolla några sidor tidigare i tråden för samma fråga ställdes nyligen.

Jag behövde inte ändra nåt datum. Timestoppern gjorde allt själv. En omstart så var det klart.

Skulle du kunna länka din timestopper? För mig var det rätt mycket som skulle göras.
2007-02-12, 23:24
Medlem
ExXes avatar
Citat:

Den där timestopern skulle jag också vilja ha, namn på den eller url?
2007-02-12, 23:30
Medlem
Minigrisens avatar
Citat:
Skulle du kunna länka din timestopper? För mig var det rätt mycket som skulle göras.
Den följde med på köpet när jag laddade ner Vista från piratviken. Vill minnas att den var kinesisk. Vet inte var man kan hitta den separat.
2007-02-12, 23:43
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Den följde med på köpet när jag laddade ner Vista från piratviken. Vill minnas att den var kinesisk. Vet inte var man kan hitta den separat.

Var lite snäll och ladda upp och länka då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in