Hej!
förutom att mitt vista vägrar låta mig använda min webbläsare(är på en annan dator) så kan jag inte få bort en fil på min dator. Det är en shortcut som sitter i sökfältet när jag söker efter den. Orginalfilen är borta och när jag försöker ta bort shortcuten så står det att det inte går jag jag måste "verify items location" eller dylikt. Hur ska jag göra? snälla hjälp...
Kan jag köra alla nya spel, dvs Crysis, CoD etc.. Som kräver mkt prestanda på mitt GeForce 9600GT utan att installera DirectX 10? För vad jag vet måste man ha Vista för Dx10?
Tja,
finns det inte ett program för att skärmdump? Man ritar en fyrkant på det man vill att skärmdumpen ska innehålla. Alltså istället för Prt Scrn.
Jag har letat igenom hela startmenyn utan att hitta det. Har jag drömt eller var tusan har det tagit vägen?
Edit: även när jag går in i hjälpen och klickar på en länk som ska öppna programmet så händer det inget. Försvann det med sp1 eller vad har hänt?
Senast redigerad av unikum 2008-07-08 kl. 17:35.
Tja,
finns det inte ett program för att skärmdump? Man ritar en fyrkant på det man vill att skärmdumpen ska innehålla. Alltså istället för Prt Scrn.
Jag har letat igenom hela startmenyn utan att hitta det. Har jag drömt eller var tusan har det tagit vägen?
Edit: även när jag går in i hjälpen och klickar på en länk som ska öppna programmet så händer det inget. Försvann det med sp1 eller vad har hänt?
Finns det ett sånt program i Vista? Så att man kan dra ut en ruta som man vill ska hamna på bild?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!