2007-02-06, 09:25
Medlem
apskeletts avatar
väldigt många "säkra källor" här... då känner jag mig trygg i förvissningen att allt är sant
Citera
2007-02-06, 09:48
Medlem
Four Rosess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbärskungen
Hon vänstrade väl med christer sjögren?

Ha-ha-ha!! Den gode Christer Sjögren satte väl på ALLA kjoltyg som kom i hans väg. Lotta var nog inget undantag och jag tror inte att han behövde jobba speciellt hårt för att få henne "på rygg".
Citera
2007-02-06, 10:59
Medlem
Snusets avatar
Iallafall kan jag säga att hon såg duktigt pilsk ut i Arlövsrevyn i Lördags. Hon var för övrigt den enda behållningen av hela spektaklet. Men visst, om ni vill se Sven Melander stå och spela full i nittio minuter så är revyn ett måste. Eller nittio minuter, det vet jag inte. Jag gick efter att Lotta hade kört sitt medley. Det fick bli riktig humor med bajs och handikapp-slagsmål i Southpark istället.
Citera
2007-02-06, 11:11
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuset
Iallafall kan jag säga att hon såg duktigt pilsk ut i Arlövsrevyn i Lördags.

På vilket sätt såg hon "pilsk" ut??
Citera
2007-02-17, 23:25
Medlem
Konspirations avatar
Jag kan släppa på att hon är gift med en man som har storlek 52 på skor...
Citera
2007-02-18, 00:50
Medlem
Citat:
Iallafall kan jag säga att hon såg duktigt pilsk ut i Arlövsrevyn i Lördags. Hon var för övrigt den enda behållningen av hela spektaklet. Men visst, om ni vill se Sven Melander stå och spela full i nittio minuter så är revyn ett måste. Eller nittio minuter, det vet jag inte. Jag gick efter att Lotta hade kört sitt medley. Det fick bli riktig humor med bajs och handikapp-slagsmål i Southpark istället.

Fan Sven M kör hårt. Först Fredriksdal i somras och nu detta! Hade han gonorré-tischan från Sällskapsresan på?
Citera
2007-02-18, 01:53
Medlem
Citat:

Om du var på Arlövsrevyn måste det innebära att du är mogen nog att diskutera pensionsparande.....
Citera
2007-02-18, 12:28
Bannlyst
Helt klart så är hon mer än frispråkig MEN det betyder ju inte att hon hoppar i säng till höger o vänster. Samma sak med Anna Book......
Citera
2007-02-27, 21:12
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandbredd
Helt klart så är hon mer än frispråkig MEN det betyder ju inte att hon hoppar i säng till höger o vänster. Samma sak med Anna Book......

Allt skvaller på "FB" är alltid 100% sanna. Går samma rykten om Anna Book?
Citera
2007-02-27, 21:34
Moderator
Evil Eds avatar
Gjorde lumpen med hennes granne, enligt honom var hon väldigt ful när hon inte var TV-sminkad. Dessutom var hon inte speciellt noga med att tvätta och sminka sig när hon var på hemmaplan, lumparkompisen tyckte hon var äcklig.
Hennes man var tydligen en trevlig prick, han hade lärt honom att spela instrument.
Citera
2007-02-27, 22:07
Bannlyst
I sin bok skriver Bert att Lotta hånglade med den irländska sångaren på efterfesten på schlagerfestivalen det året hon sjöng "Fyra bugg".
"Mitt framför näsan på Anders. Han såg inte så glad ut och det kan man ju förstå" - nåt i den stilen, kommer inte ihåg ordagrant.

Lät sådär tjusigt, hon var ju nyförlöst och hade sin karl med sig.
Citera
2007-02-27, 22:18
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av condor
I sin bok skriver Bert att Lotta hånglade med den irländska sångaren på efterfesten på schlagerfestivalen det året hon sjöng "Fyra bugg".
"Mitt framför näsan på Anders. Han såg inte så glad ut och det kan man ju förstå" - nåt i den stilen, kommer inte ihåg ordagrant.

Lät sådär tjusigt, hon var ju nyförlöst och hade sin karl med sig.
Vill även minnas att lotta gjorde han sällskap upp p´å dennes hotellrum,det blev ett jävla liv på festen o bert fick lungna alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in