2025-06-29, 00:14
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siaren
Säljer huset i Mölnlycke. Finns på Hemnet

https://www.hemnet.se/bostad/villa-9...gen-2-21569813

Separation då
Annars skulle de sagt varför de vill sälja tror jag.
Soldoktorn har nog adhd och hon extremt behov av uppmärksamhet och sex (svår kombo).
Citera
2025-06-29, 07:29
Medlem
Om det är separation så måste huset säljas .för dom sålde sina tidigare egna hus och la pengar på detta hus....sorgligt om det är så...dom är ju så gulliga ihop
Citera
2025-06-29, 19:06
Medlem
Tror dom köpt ett hus på costa del sol.där dom kan bo på ålderns höst
Citera
2025-07-05, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Kan bara instämma
Hoppas det framkommer lite mer snart, men de kommer säkert hålla uppe sin ”mysiga” fasad utåt.

Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Lotta har stort kukbegär. Men hon blir snabbt trött på samma kuk, hon behöver variation och soldoktorn är väl helt enkelt färdiganvänd. Lotta är väl en nästan lika stor spermaslyna som Lill-babs? Doktorns kuk är slutkörd och Lotta behöver nytt.
Jag tror Lotta är rätt så seg i sänghalmen vad jag fått till mig.
Hon dejtade en man jag känner lite via vänner och på fyllan fick han fram lite om Lotta.
Hon är tråkig på alla plan och inte så varierande i ställningar.Vill helst bara ta och inget ge.Astrist helt enkelt.
Det goda humöret var det inget fel på,men för övrigt tråkig.Många män som passerat,men inte många vill vara kvar för hon var trist att sätta på .Det fick vi till oss om Lotta Enkelberg som han kallade henne.
Men vad vet jag....
Citera
2025-07-06, 10:08
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molins
Jag tror Lotta är rätt så seg i sänghalmen vad jag fått till mig.
Hon dejtade en man jag känner lite via vänner och på fyllan fick han fram lite om Lotta.
Hon är tråkig på alla plan och inte så varierande i ställningar.Vill helst bara ta och inget ge.Astrist helt enkelt.
Det goda humöret var det inget fel på,men för övrigt tråkig.Många män som passerat,men inte många vill vara kvar för hon var trist att sätta på .Det fick vi till oss om Lotta Enkelberg som han kallade henne.
Men vad vet jag....

Detta finner jag ytterst osannolikt, mer troligt att din polare inte föll henne i smaken.
Att hon är en manslukerska av högsta rang råder i min värld inga tvivel om.
Citera
2025-07-21, 18:41
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Separation då
Annars skulle de sagt varför de vill sälja tror jag.
Soldoktorn har nog adhd och hon extremt behov av uppmärksamhet och sex (svår kombo).

Nej, ingen separation på G. De är på en finlandskryssning as we speak.
Citera
2025-08-04, 01:08
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Nu förstår jag inte hur detta kan räknas som "skvaller" eftersom Lotta Engberg har sagt allt detta OM SIG SJÄLV (?), personlighen hade jag nog snarare kategoriserat det som släktforskning men OK... Here we go:

Förlåt mig nu om jag gör en höna av en fjäder (igen) men.....

Jag sitter här och lyssnar på Lotta Engbergs sommarprat, och jag får inte ihop det.

Hon berättar om en anfader med ett namn som verkar vara omöjligt att uttala (N-Stark-ns-Petter?) och hon säger att denne man är:

* Hennes mormors farfars farfar, OCH
* Hennes morfars farfars farfar
(Rätta mig gärna om jag har fel här, men innebär inte det att hennes mormor och morfar måste ha varit syskon?)

Dessutom är "Nstarkns-Petter" (??):
* Hennes mormors mormors morfar, OCH "således"
* Hennes morfars mormors morfar

Här nånstans tappade jag räkningen, men förklara för mig som om jag vore en idiot: Hur inavlad är egentligen Lotta Engberg?

Efter detta går hon raskt vidare till att hon även är släkt med nån general för naturvårsverket..... hur ska man tolka detta? Vad BETYDER allt detta?

Ni får ta över rodret from here, Flashback. Nu tar jag en grogg + alvedon och går och lägger mig.
Citera
2025-08-04, 15:26
Moderator
Dr Kings avatar
Flytt på gång för Lotta Sängberg och Soldoktorn

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...oms-nya-lyxhus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem