2006-12-01, 19:26
Medlem
slaskbaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckmeJesus
Lustigt jag läste nyss lite på en blogg om dessa personer
http://karlolovnordin.blogg.se/
Har du uppfattat tråden korrekt rätt?
Citera
2007-02-04, 19:43
Bannlyst
Lotta är ofta kåt enligt "säker" källa och hon hymlar inte med det!
Citera
2007-02-04, 19:57
Bannlyst
Hon tycker om sex, inget konstigt med det, det är vi många som gör
Jäkligt trevlig och mysig tjej både i och utanför sovrummet...
Citera
2007-02-04, 20:02
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zekev

Hahaha...Har inte Lotta varit gift sedan mitten av 90-talet?? Om det nu stämmer, menar ni då att Lotta knullar runt som fan eller?
Citera
2007-02-04, 21:24
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Bert yppade något om det hos Filip och Fredrik!
Citera
2007-02-04, 21:49
Medlem
Åkte tåg med henne för några år sedan Falköping-Stockholm, rynkig och osminkad i fyllekärringsaktig träningsoverall. Mindre snygg!
Citera
2007-02-04, 22:24
Medlem
SweTechs avatar
En lumparpolare hävdade att lotta hade fått med både en och två killar upp på rummet när hon spelade på hotellet han jobbade på som kock.

Enligt ryktet så var hon precis så som Bert har hintat och jepp, hon ska ha tagit den i det berömda hålet.
Citera
2007-02-04, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
En lumparpolare hävdade att lotta hade fått med både en och två killar upp på rummet när hon spelade på hotellet han jobbade på som kock.

Enligt ryktet så var hon precis så som Bert har hintat och jepp, hon ska ha tagit den i det berömda hålet.

Japp allt sämmer., Jag jobbade som diskare den kävllen och fick se allt live. Hon bjöd in folk på rummet som fick glo.
Citera
2007-02-04, 23:41
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Japp allt sämmer., Jag jobbade som diskare den kävllen och fick se allt live. Hon bjöd in folk på rummet som fick glo.

.. fan vad bra, då kan ju du säga vad hotellet heter eftersom du var med? Eller vänta.. jag kan nöja mig med vart någonstans det ligger, staden alltså.
Citera
2007-02-05, 10:35
Bannlyst
Såg Lotta live ett par gånger för ett antal år sedan! Hon uppträdde på varuhus och köpcentra. Bestämt vill jag minnas att hennes snubbe då (iaf) var nån halv-suspekt biker som stod i entrén och stirrbligade på alla och envar. Bandidos tror jag. Nej vänta, Peking Outlaws?
Citera
2007-02-05, 17:10
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech

Saxat från Aftonhoran :Sjukdomen drabbar bara en person av 2 500 och är en svår kronisk sjukdom som orsakar sår i tjocktarmens slemhinna!
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...352538,00.html
Citera
2007-02-05, 17:13
Medlem
Citat:
Jag har också hört från vad jag betraktar som välunderrättat håll att Lotta tar för sig ungefär som Lill-Babs när hon var i sin glans dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in