Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-11-30, 23:02
  #1
Medlem
Oskarss avatar
Tjenixen blixen!

Så kom det åter igen - eventet där 9800 kåta killar sitter och runkar under en filt åt 200 tjocka tjejer som spatserar omkring lite här och var.

Självklart undrar man som en hederlig stoner om det finns några andra bängare här? Tjackpundare ser man lite här och var utav naturliga skäl - men det hade varit mysigt med en vän att sätta sig vid den lokala dammen och klippa en hövding med.

Några aspiranter?

Tack för mig!

/Oskar.
Citera
2006-11-30, 23:14
  #2
Medlem
AnTiVaLs avatar
hehe fan, har varit på birdie lan förr i tiden och det var fan skojj, skulle jag åkt till DH skulle jag lätt röka en fredspipa
Citera
2006-11-30, 23:14
  #3
Medlem
Spaics avatar
Hoppas att det inte är kranfiske du söker
Men visst, jag ska dit i alla fall.
Har lite skunk med mig som jag ska röka.
Förutsätter att du har eget i så fall, en flummig stund med en fb'are är inte fel :P
Citera
2006-11-30, 23:24
  #4
Medlem
Fexts avatar
Röka på dh är grymt soft, med alla lampor och demos och grejer på storskärmen. Sinnesorgasm helt enkelt.

Åkte inte i år tyvärr men hoppas att kunna till nästa sommar.
Citera
2006-11-30, 23:33
  #5
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fext
Röka på dh är grymt soft, med alla lampor och demos och grejer på storskärmen. Sinnesorgasm helt enkelt.

Åkte inte i år tyvärr men hoppas att kunna till nästa sommar.

Ahh fan då delar vi på en då nästa DH, och självklart har man eget, annars så skulle man inte vara där
Citera
2006-11-30, 23:49
  #6
Medlem
Oskarss avatar
Oj gudars! Nu ber jag om ursäkt ifall det missuppfattades - självklart raggar jag inte kran.

Mer att jag och min polare sökte efter att någon att sitta ute o skratta lite åt goda historier med och som sen kanske joinar in på en runda av valfritt spel.

Svårare än så är det faktiskt inte.



edit: Och precis som AnTiVaL säger: Självklart har man eget, annars skulle man inte vara här! Kunde inte ha sagt det bätre själv - cred!
Citera
2006-11-30, 23:51
  #7
Medlem
Gias avatar
jag e inte där själv, men lillebror e där, så ni får inte bjuda han säger jag bara! då skulle jag bli lessen...
Citera
2006-11-30, 23:53
  #8
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
edit: Och precis som AnTiVaL säger: Självklart har man eget, annars skulle man inte vara här! Kunde inte ha sagt det bätre själv - cred!

Inte för att vara petig...

Citat:
Ursprungligen postat av AnTiVaL
...annars så skulle man inte vara där

Men du säger tyvär inte det O.o!

Jag har själv aldrig sett nöjet i dreamhack, så jag kommer tyvär inte befinna mig där.
Citera
2006-11-30, 23:58
  #9
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Inte för att vara petig...



Men du säger tyvär inte det O.o!

Jag har själv aldrig sett nöjet i dreamhack, så jag kommer tyvär inte befinna mig där.

Inte för att vara petig? Då undrar jag lite smått som smått vad som var meningen med quoten.. fast det undrar jag inte för att vara petig.

Men gudars - nöjet med DH är ju självklart! Nå maximal äckelfaktor och en mage som mår sämre än en vecka på Roskilde under en sisådär 2-3 dygn.

Men lite mysigt var det allt att höra att man inte är ensam åtminstone, kanske får man en minimal men ändock mysig FB-träff då.

Peace!
Citera
2006-12-01, 00:00
  #10
Medlem
T.R.I.C.s avatar
När, var o hur utspelar sig DH? Har jag tur kanske jag kan klämma in det på den minimala ledighet jag har för i år.
Citera
2006-12-01, 00:02
  #11
Avstängd
thc__stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.R.I.C.
När, var o hur utspelar sig DH? Har jag tur kanske jag kan klämma in det på den minimala ledighet jag har för i år.

dey har redan börjat
Citera
2006-12-01, 00:05
  #12
Medlem
WaRs avatar
Me here...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback