Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2006-12-07, 04:30
  #73
Medlem
WaRs avatar
Tjack och skunk hela helgen blev det för min del
Citera
2006-12-07, 07:31
  #74
Medlem
Megalomanias avatar
Jag tror lillsyrran var dar. Om nagon bjod henne pa olampligheter sa blir det ett hembesok av mig.
Citera
2006-12-07, 08:14
  #75
Medlem
Oskarss avatar
Ja - den sista dagen/kvällen spårade ju ur ganska rejält för min del.

Herr alkohol kom på besök och pengarna tog avsked - dagen efter står jag och min vän i Jönköping utan pengar till den lokala bussen in till Jkpg Station och än värre; utan pengar till bussresan upp till Stockholm.

Självklart har man tappat plånbok med allt vad bankomatkort heter, och Svensk Kassaservice är självklart stängt på söndagar också. Ståendes utanför Elmia med vad som kändes som 200 kg dator och ett alkoholskadat huvud med sömnbrist utan pengar var kort och gott inte någon bra partystarter.

Kan inte annat än att be om ursäkt till Ollonborre och Swartz. Självklart lämnar jag en klassisk brasklapp med orden;

Kommer ni någonsin upp till Stockholm så ska ni ta mig tusan dra iväg ett PM till mig först.

Vem vet - kanske ses vi igen - och denna gång helt och hållet på min bekostnad!

Annars var det ett jäkligt kul DH trots alla hallåande fJoRtIzUnGaR och de spontana utropen innehållandes orden "hora, fitta och neger" från CS-torskar.

Peace!
Citera
2006-12-07, 20:38
  #76
Banned
rixosts avatar
jaa DH var fan sjukt skoj i år ingen som la märke till en rätt kort svart hårig kille som yrade runt å viftade me armarna natten mellan fredag å lördag? det var jag på dxm iaf
Citera
2006-12-07, 20:46
  #77
Medlem
Zumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stian
Varför missade jag denhär tråden? Igår så käkade jag en chokladkaka med 4g i och sen rullade jag en liten till mig själv. Hade varit mysigt att mysa med flera..

Märks att du spelar mycket dator..
Citera
2006-12-07, 20:50
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rixost
jaa DH var fan sjukt skoj i år ingen som la märke till en rätt kort svart hårig kille som yrade runt å viftade me armarna natten mellan fredag å lördag? det var jag på dxm iaf

Är du kort, svart och hårig eller kort och svarthårig? Eller kanske svart och korthårig? D:
Citera
2006-12-07, 21:11
  #79
Banned
rixosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azami
Är du kort, svart och hårig eller kort och svarthårig? Eller kanske svart och korthårig? D:

HAHAHAH kort och svarthårig passar nog bäst in men "kort, svart och hårig" hade helt klart varigt festligast
Citera
2006-12-07, 22:18
  #80
Medlem
Luffarhunds avatar
Så många gamar i en och samma tråd, och jag som levde i tron att riktiga smokers kunde finansiera sitt eget bruk

"Om någon vill dela med sig så tackar jag inte nej" - jo, det brukar ju låta så
Citera
2006-12-07, 22:26
  #81
Medlem
Sw4rtZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Ja - den sista dagen/kvällen spårade ju ur ganska rejält för min del.

Herr alkohol kom på besök och pengarna tog avsked - dagen efter står jag och min vän i Jönköping utan pengar till den lokala bussen in till Jkpg Station och än värre; utan pengar till bussresan upp till Stockholm.

Självklart har man tappat plånbok med allt vad bankomatkort heter, och Svensk Kassaservice är självklart stängt på söndagar också. Ståendes utanför Elmia med vad som kändes som 200 kg dator och ett alkoholskadat huvud med sömnbrist utan pengar var kort och gott inte någon bra partystarter.

Kan inte annat än att be om ursäkt till Ollonborre och Swartz. Självklart lämnar jag en klassisk brasklapp med orden;

Kommer ni någonsin upp till Stockholm så ska ni ta mig tusan dra iväg ett PM till mig först.

Vem vet - kanske ses vi igen - och denna gång helt och hållet på min bekostnad!

Annars var det ett jäkligt kul DH trots alla hallåande fJoRtIzUnGaR och de spontana utropen innehållandes orden "hora, fitta och neger" från CS-torskar.

Peace!


Ingen skada skedd. Jag och ollonborre blev dock lite ledsna
Men men, vi kanske ses igen som sagt Förhoppningsvis på allas bekostnad, man ska ju gärna ge sin bit av kakan så att säga

Hur som helst, det var trevligt att träffa dig och ha det så bra!

Fred ut!
Citera
2006-12-07, 23:58
  #82
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sw4rtZ
Ingen skada skedd. Jag och ollonborre blev dock lite ledsna
Men men, vi kanske ses igen som sagt Förhoppningsvis på allas bekostnad, man ska ju gärna ge sin bit av kakan så att säga

Hur som helst, det var trevligt att träffa dig och ha det så bra!

Fred ut!

Fasiken vad kul det var när vi stod utanför DH med flummigt sinne och tog en cigg precis innan vi kom in. Det var kvalitetstid!

Men som sagt - på återseende!
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback