2017-01-28, 11:12
Medlem
bananajoe33s avatar
detta är min andra gång jag reeser i sinnet.

låg just i sängen och flög från säbgen till himlen och träffade döda oflk och pratade och frågade när min tid kommer osv. sjukaste ja varit med om haha. ska börja tripopa meraö utan tvekan,
Citera
2017-03-12, 16:23
Medlem
Hej!
Jag är sugen på att testa nån psykedelisk drog i syfte att få en bra upplevelse med nya insikter och perspektiv om livet. Min livssituation just nu är lite tom och jobbig på olika vis.. Jag skulle behöva lite vägledning.
Vilken hallucinogen skulle ni rekommendera till en nybörjare?
Har tagit en del droger men aldrig nån hallucinogen.

Svamp, LSD, DMT? ja vad rekommenderar ni och varför?
Är tacksam för alla tips och ideer.
Citera
2017-03-12, 17:30
Medlem
boobacars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Hej!
Jag är sugen på att testa nån psykedelisk drog i syfte att få en bra upplevelse med nya insikter och perspektiv om livet. Min livssituation just nu är lite tom och jobbig på olika vis.. Jag skulle behöva lite vägledning.
Vilken hallucinogen skulle ni rekommendera till en nybörjare?
Har tagit en del droger men aldrig nån hallucinogen.

Svamp, LSD, DMT? ja vad rekommenderar ni och varför?
Är tacksam för alla tips och ideer.
LSD kan vara lite starkt första gången, och DMT kommer fullkomligt knulla din syn av livet och verklighet, det har inte hjälpt mig så mycket egentligen, däremot är det en extrem upplevelse som jag rekommenderar starkt. Svamp kan du fixa hemma själv med ett grow kit, beställde mitt från Amnezia eller vad de heter, fick det i dörren, hur smidigt som helst rekommenderar inte 2c-b eller alla dessa bokstavskombinationer till substanser.
Min sönderrökta hjärna glömde säga att jag rekommenderar en lågdos svamp första gången till dig.
Citera
2017-03-12, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boobacar
LSD kan vara lite starkt första gången, och DMT kommer fullkomligt knulla din syn av livet och verklighet, det har inte hjälpt mig så mycket egentligen, däremot är det en extrem upplevelse som jag rekommenderar starkt. Svamp kan du fixa hemma själv med ett grow kit, beställde mitt från Amnezia eller vad de heter, fick det i dörren, hur smidigt som helst rekommenderar inte 2c-b eller alla dessa bokstavskombinationer till substanser.
Min sönderrökta hjärna glömde säga att jag rekommenderar en lågdos svamp första gången till dig.

Tack för hjälpen! Svamp it is!!!
Citera
2017-03-16, 13:05
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Tack för hjälpen! Svamp it is!!!

Rekommenderar också svamp som första. Låg dos. 0,8 - 1,0 g för att känna på det lite smått. Ladda upp med bra musik. Om allt går bra, vänta 2-4 veckor , och kör 1,5 g. Jobba dig sakta uppåt.
Ha inte bråttom, och bli inte övermodig med doseringen så kommer allt gå bra

Var på bra humör och i en trygg miljö! Ladda upp med en lång spellista med din favoritmusik.

Jag har kanske 15- 20 trippar bakom mig, så om du undrar något är det bara att fråga, så ska jag svara så gott jag kan
Senast redigerad av GuldBuddah 2017-03-16 kl. 13:08.
Citera
2017-03-18, 16:56
Medlem
Jag är sugen på att droppa en stark LSD-lapp, har tidigare droppat 4 vanliga doser, när "vet" man att man är redo?
Citera
2017-03-18, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Rekommenderar också svamp som första. Låg dos. 0,8 - 1,0 g för att känna på det lite smått. Ladda upp med bra musik. Om allt går bra, vänta 2-4 veckor , och kör 1,5 g. Jobba dig sakta uppåt.
Ha inte bråttom, och bli inte övermodig med doseringen så kommer allt gå bra

Var på bra humör och i en trygg miljö! Ladda upp med en lång spellista med din favoritmusik.

Jag har kanske 15- 20 trippar bakom mig, så om du undrar något är det bara att fråga, så ska jag svara så gott jag kan

Okej, tack
Citera
2017-04-04, 23:40
Medlem
Ska nu någon gång nästa vecka prova svamp första gången med 2 polare. Ingen av oss har någon erfarenhet av hallucinogener utan vi alla tre har bara tobak, alkohol och cannabis i bagaget. Skulle behöva lite specifika tips för vår situation. Vi kommer vara i min kompis föräldrars hus då de åker bort och vi kommer göra det under dagtid, eventuellt sen eftermiddag.

Det jag är mest orolig över är att bli illamående, vilket jag tror skulle förstöra upplevelsen för mig själv. Jag vet att man kan göra te, men det vore självklart skönare att äta dem på vanligt vis. Hur hårt brukar illamåendet slå på om det nu gör det och hur kan jag undvika det till att börja med, förutom att göra te.

Gällande doseringen är jag själv inställd på att klämma till med 2 gram då jag en gång överdoserade rejält på cannabissmör, men kunde hantera det bra. Vet inte om det skulle vara någon indikation på att jag har ett starkt psyke. Vill helst inte hålla på och dutta med dosen utan jag vill slå på hårt. Finns det någon dos som är skön fast ändå rätt hanterbar?

I övrigt skulle jag gärna vilja ha några småtips bara för att maxa upplevelsen, med tanke på att det har potential att bli den bästa i mitt liv.

Tack på förhand
Citera
2017-04-05, 10:57
Medlem
Alla svarar olika på svamp både när det kommer till illamående och hur trippen blir. Vill du undvika illamående (I bästa mån) men få en så stark tripp som möjligt ska du koka svampen i citronjuice och filtrera bort svampen. Svampjuicen kan du sedan hälla i ett glas med apelsinjuice för att totalt maskera smaken.

När det kommer till dosering är det väldigt individuellt och min första gång var på omkring 25 toppisar (boostat med citronmetoden) och ännu mer boostat med cb var det en extremt euforisk och färgglad upplevelse. Var dock försiktig med att blanda substanser första gången. 2 gram cubensis borde vara en ganska stark men okej dos fast citronmetoden gör att det slår hårdare och snabbare så klart än om du äter eller bara gör vanligt te. Se till att ha vara i rätt sinnesstämning innan så kommer det nog bli kalas och kom ihåg: Du kan inte dö av svampen hur jobbigt det än kan bli och du landar alltid (till och med snabbare med citronmetoden).
Citera
2017-04-06, 12:39
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippTrappFull
Jag är sugen på att droppa en stark LSD-lapp, har tidigare droppat 4 vanliga doser, när "vet" man att man är redo?

Det kan väl endast du svara på?
Citera
2017-05-25, 13:57
Medlem
Hej. Ny medlem här.
Jag har en fråga om tolerans och hoppas på svar från någon som upplevt samma sak som mig.

Första gången jag tog svamp så gjorde jag te på 1,2g torkad P. Azurenscenes (skall va dubbelt så potenta som cubensis) som jag malde till pulver innan. Enligt dosberäknare skulle 1,2g ge en nivå 3 tripp. Jag fick dock en svag nivå 2 utan visuals, dock stark fysisk känsla av lugn och kärlek. Personen jag tog med, vilken tog samma dos fick en äkta nivå 3 med väldigt tydliga visuals.

Andra gången (2v senare) tog jag av samma svamp, med samma procedur 1,8g vilket enligt dosberäknare skall ge mer än nivå 4. Samma sak hände här och jag hade typ inga visuals. Personen jag tog det med då, tog 1,4g och hade extremt tydliga visuals.

Jag undrar om någon annan upplevt samma sak och hur ni då doserar? Jag vill verkligen uppnå en tripp med riktigt tydliga visuals.
Överväger att testa 2,5g p. Azurenscenes. Eller 2g med lemontek. Help 😂
Citera
2017-05-25, 22:13
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helosansalva1
Hej. Ny medlem här.
Jag har en fråga om tolerans och hoppas på svar från någon som upplevt samma sak som mig.

Första gången jag tog svamp så gjorde jag te på 1,2g torkad P. Azurenscenes (skall va dubbelt så potenta som cubensis) som jag malde till pulver innan. Enligt dosberäknare skulle 1,2g ge en nivå 3 tripp. Jag fick dock en svag nivå 2 utan visuals, dock stark fysisk känsla av lugn och kärlek. Personen jag tog med, vilken tog samma dos fick en äkta nivå 3 med väldigt tydliga visuals.

Andra gången (2v senare) tog jag av samma svamp, med samma procedur 1,8g vilket enligt dosberäknare skall ge mer än nivå 4. Samma sak hände här och jag hade typ inga visuals. Personen jag tog det med då, tog 1,4g och hade extremt tydliga visuals.

Jag undrar om någon annan upplevt samma sak och hur ni då doserar? Jag vill verkligen uppnå en tripp med riktigt tydliga visuals.
Överväger att testa 2,5g p. Azurenscenes. Eller 2g med lemontek. Help 😂

Hur har du lagt upp måltiderna innan du trippat? Bara en fundering som kanske spelar roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in