Citat:
Ursprungligen postat av
Grejtbit
Tänkte testa LSD för första gången snart, själv. Tänker mig runt 100-150 Microgram.
Kommer som sagt vara ensam i en etta i ett extremt lugnt område mitt i naturen.
Är daglig cannabisrökare och mentalt stabil.
Ser fram emot att få testa LSD då jag är intresserad av konst och musik vilket självklart får mig att undra vad som intresserar alla dessa konstnärer och artister.
Några tips?
Har testat diverse droger och på trippfronten är det Changa samt DMT jag har testat tidigare.
Låter som en vattentät inställning och idé!
Första gången jag tog LSD så kommer jag klart ihåg att jag på något sätt, glasklart, förstod hur så mycket bra musik har skapats med kopplingar/influenser av LSD. Specifikt var Beatles, som verkar förfölja mig i varje trip fastän jag aldrig brytt mig om dem.. Det var liksom som att sista pusselbiten hittades och jag kunde se den större, djupare meningen och förstå på riktigt. Inte bara tekniskt utan även emotionellt. Jag var inte längre en blind åskådare, jag var en av "dem", som förstod på riktigt.
Nog om mig! Men appropå ditt intresse för att försöka förstå konst och musik på ett djupare plan, så kommer du absolut skörda framgång.
Sikta på 150-200mics med bra kvalité, blanda inte med gräs eller något annat förens du verkligen känner att du har landat igen. Sen kör det vanliga set & setting för bästa avslappning -inga inbokade planer, ingen telefon osv. Såhär års brukar jag försöka kolla vädret också, tycker det är så otroligt mycket finare om väl solen lyser (för en gångs skull), än det vanliga gråblaskiga. Nog om mig igen!