2011-08-18, 19:42
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkii
Tänkte också trippa för första gången idag eller har tagit 4homet en gång men hände inte såå jävla mycket. Somnade efter en halvtimma. :P

Men det är inte shiva det något lite svagare sa kranen. Jag ska trippa ensam så vad tycker ni jag ska göra? Ska jag ta hel eller halva?
Tack, peace!
Vad är det för drog det gäller, egentligen? LSD eller någon RC-blotter?
Citera
2011-08-18, 21:24
Medlem
Darkiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Vad är det för drog det gäller, egentligen? LSD eller någon RC-blotter?
LSD
Citera
2011-08-19, 10:59
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkii
LSD
Om du är inläst på vad en tripp innebär och dessutom känner att din "set and setting" är perfekt så kan du ta hela. Om inte bör du vänta med att trippa överhuvudtaget.
Citera
2011-08-19, 14:17
Medlem
FoxHounds avatar
Tja, ska ev köra syra för första gången ikväll, är lite seg och lite bakfull, kan detta förstöra på trippen på något sätt?
Citera
2011-08-19, 15:17
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Tja, ska ev köra syra för första gången ikväll, är lite seg och lite bakfull, kan detta förstöra på trippen på något sätt?

Alla faktorer som gör att du känner dig lite sämre än normalt kan påverka en tripp. Men jag gissar att du kommer vara återställd efter en bra middag, så det borde inte vara några problem sålänge du känner dig peppad och redo. Lycka till!
Citera
2011-08-19, 20:51
Medlem
Darkiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Om du är inläst på vad en tripp innebär och dessutom känner att din "set and setting" är perfekt så kan du ta hela. Om inte bör du vänta med att trippa överhuvudtaget.
Jag är på läst om man nu skall säga så. Set and settingen är perfekt enligt mig.
Planerar med lite godis och dricka, lite film och fet musik. Sen kanske ta ett varmt bad eller nåt innan och bara chilla hehe.
Aja, får väl skriva en tripprapport efter jag tagit det. Kommer hände nu inom veckan.
Citera
2011-08-20, 10:54
Medlem
Indos avatar
Väldigt bra FAQ !!!
Jag har en fråga: Jag har aldrig trippat någongång,Och jag skulle vilja ta en tripp för att få en "Andlig Upplevelse"
Det jag undrar är , Vad är bäst att ta för en nybörjare?
MVH INDO!
Citera
2011-08-20, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Väldigt bra FAQ !!!
Jag har en fråga: Jag har aldrig trippat någongång,Och jag skulle vilja ta en tripp för att få en "Andlig Upplevelse"
MVH INDO!
Jävligt svårt att säga, en lågdos av något iaf, 4homet tex.
Citera
2011-08-20, 11:15
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Väldigt bra FAQ !!!
MVH INDO!
Se först till att läsa in dig på hur hallucinogener faktiskt påverkar människor. Det handlar verkligen inte bara om att se rosa elefanter eller änglar studsa omkring en timme eller två. Läs även på om olika substanser för att finna någon du tycker verkar lämplig för din första tripp.

Personligen skulle jag råda dig att testa psilocybin (finns i hallucinogena svampar, till exempel toppslätskivlingen som snart växer fritt runtomkring i landet) eller metocin (även känt som 4-HO-MET; en laglig och syntetiskt framställd drog som i min mening liknar psilocybin i flera avseenden). Det finns redan separata trådar avsedda för diskussion kring dessa substanser.
Citera
2011-08-26, 19:10
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
En teori är att LSD-ämnen sätter sig i olika fettvävnader som kroppen kan frigöra efter en viss tid, detta kan ta upp till flera år [9]. Det är dock omöjligt, eftersom LSD är vattenlösligt [10].

Visserligen taget från Wiki, men jag tror iallafall på det....
Citera
2011-09-06, 00:31
Medlem
Hej alla, ja och en polare tänka pröva lite toppisar, förlåt om ja stjäl tråden, grym tråd att förbereda sig på. jag undrar bara, är det bäst om nån av oss är "nykter" o inte tar och den andre tar första gången o sen kan man turas om nån annan dag?

Tack på förhand! JW
Citera
2011-09-12, 12:16
Medlem
Hej på er!
Imorgon blir min första tripp på svamp !
Är regelbunden CB brukare sedan 6 månader tillbaka.

Jag undrar hur väl märks det på en person över telefon att man är påverkad?
Min morsa kommer ringa och säga gonatt och undra när jag kommer hem osv osv (och ja, jag är 18)
Vi tänkte inta svampen runt kl 20.00 hon ringer väll vid 22.00 tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in