Citat:
Ursprungligen postat av Rubz
Den där är fan nästan BINGO tycker jag?
Fan du fick ju fan med bubblaren också. Ridning för dottern.
Haha, tog det larvigaste och onödigaste jag kunde hitta på, och det var ju ganska spot on. Fast au pair hade jag ju inte ens kunnat komma på under en fylla.
Så mycket jet set är det dock inte med en toppbelånad sunklägenhet i Märsta och fejkade smycken. Med tanke på värdeökningen hon ändå lär ha haft på lägenheten så har det bränts mycket mer pengar än de där 115 000 det handlar om nu... och detta på ingenting av värde. Imponerande med sådan kapitalförstöring på något sätt.
Men tycker helt klart hon ska ha en hel del cred för att ha insett sitt problem, och tar försäljningen av sina saker med sådan fattning och kontroll.