2009-02-19, 21:58
  #2281
Medlem
måna(?exfrun) känns ju mer som hans mamma än föredetta partner.

Verkligen udda konfiguration.
Citera
2009-02-19, 21:58
  #2282
Medlem
Hittar inte sångfågeln på lucas events hemsida. Har dom plockat bort honom? Eller var det bara spel för galleriet.
http://www.lucas.se
Citera
2009-02-19, 22:00
  #2283
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Vilka bögiga bling-örhängen han har!
Påminner om dom som syrrans pojkvän satte i mina öron
äkta hårdplast köpta för übersumman 129kr
inköpta på topstreetwear i stockholm

men hans e nog garanterat äkta


tycker iallafall att lyxfällan har blivit avsevärt sämre
dom säljer ju absolut ingenting längre
skitkul att se när dom säljer deras prylar för en skitsumma ju

vad hjälpte dom han med fressten
få lite fler spelningar var det enda jag såg som han kunde tjäna någon tusenlapp på(kikar till & från här)
Citera
2009-02-19, 22:00
  #2284
Medlem
knoxahs avatar
Gah, "pimpat min lägenhet" med fattigmanssängar som hans barn (som han nästan aldrig träffar) inte ska behöva sova på golvet? Pimpa?!?! Jävlar, alltså... och CSN-lån? Han verkar ju inte vara utbildad direkt.
Citera
2009-02-19, 22:03
  #2285
Medlem
jamesbondes avatar
Hittat honom . . . låter han inte lite som Lionel Richie? Perfekt lagom utslätad musik för avdankade wt-kärringar efter en flaska rött . . . .
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=386 989547
Citera
2009-02-19, 22:06
  #2286
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ugbug
Hittar inte sångfågeln på lucas events hemsida. Har dom plockat bort honom? Eller var det bara spel för galleriet.
http://www.lucas.se
Han finns ju under 'trubadurer'.

http://www.lucas.se/privatpersoner/artisternojen/trubadurer/modupeh/
Citera
2009-02-19, 22:17
  #2287
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Påminner om dom som syrrans pojkvän satte i mina öron
äkta hårdplast köpta för übersumman 129kr
inköpta på topstreetwear i stockholm

men hans e nog garanterat äkta


tycker iallafall att lyxfällan har blivit avsevärt sämre
dom säljer ju absolut ingenting längre
skitkul att se när dom säljer deras prylar för en skitsumma ju

vad hjälpte dom han med fressten
få lite fler spelningar var det enda jag såg som han kunde tjäna någon tusenlapp på(kikar till & från här)

De sålde faktiskt några av hans musikprylar för 12k i dagens avsnitt.. men ja, fö. att han var blåst så var dagens avsnitt lite torrt.
Citera
2009-02-19, 22:27
  #2288
Medlem
wilt99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
De sålde faktiskt några av hans musikprylar för 12k i dagens avsnitt.. men ja, fö. att han var blåst så var dagens avsnitt lite torrt.

Han fick väl behålla prylarna för att kunna satsa på sin strålande karriär som trubadur?
Citera
2009-02-19, 22:32
  #2289
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Gah, "pimpat min lägenhet" med fattigmanssängar som hans barn (som han nästan aldrig träffar) inte ska behöva sova på golvet? Pimpa?!?! Jävlar, alltså... och CSN-lån? Han verkar ju inte vara utbildad direkt.

Ja, då skämdes jag verkligen å hans vägnar. Likaså när han börjar prata sin dåliga engelska. Vad pratar dom för språk i Gambia eller vad han kom ifrån? Är engelska modersmål?
Citera
2009-02-19, 22:49
  #2290
Medlem
Freedom Fighters avatar
Vilken fullkomligt eländig människa

anpassa utgifterna efter inkomsterna för fan.

Han gick på bidrag också.. otippat
Citera
2009-02-20, 00:52
  #2291
Medlem
64550.s avatar
allt jag säger om alla som är i programmet:
Citera
2009-02-20, 04:04
  #2292
Medlem
julmusttomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Man kan ta negern ur djungeln men inte djungeln ur negern
Det där var väl onödigt Kenta. Vad är du för nåt? Rasist, Sverigedemokrat eller bara en allmän idiot som skriver nåt sånt?

Skål i natten!!!

/j-tomten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in