Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Vilka bögiga bling-örhängen han har!

Påminner om dom som syrrans pojkvän satte i mina öron
äkta hårdplast köpta för übersumman 129kr
inköpta på topstreetwear i stockholm
men hans e nog garanterat äkta
tycker iallafall att lyxfällan har blivit avsevärt sämre
dom säljer ju absolut ingenting längre
skitkul att se när dom säljer deras prylar för en skitsumma ju
vad hjälpte dom han med fressten
få lite fler spelningar var det enda jag såg som han kunde tjäna någon tusenlapp på(kikar till & från här)