Om man läser i hennes logg så verkar det som hon återgått till sitt beroende av facebook spel, och sitter säkert och kedjeröker och häver i sig Pepsi max.
Allvarligt, hon verkar ju vara den mest blåsta bruden i landet.
Jag hade då inte suttit och flinat om jag fick reda på att jag har nästan 900 000:- i skulder när jag uppskattat det till typ 500 000.
hej, vad heter hon? vet bara att hon heter Jessica i förnamn?? Måste se den facebooken
Tack för länken. Ja, hon lyckades verkligen bli kvitt det där med Facebook-spelande...
Nåja, just det kostar inte direkt pengar, givet att man inte satsar på en massa mikrotransaktioner.
Jag kan inte låta bli att fundera över hur det kommer sig att hur fattiga än deltagarna i lyxfällan är, så har de ändå alltid råd att tatuera sig. Tjejen i det senaste programmet var för övrigt det mest motbjudande jag någonsin sett.