2007-10-01, 22:59
Medlem
bysnuffs avatar
blir bara så förbannad när folk tror att dom kan prata hur mycket skit dom vill, om man nu kan kalla fam. Thoresson för folk
Citera
2007-10-01, 23:15
Medlem
Azedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bysnuff
blir bara så förbannad när folk tror att dom kan prata hur mycket skit dom vill, om man nu kan kalla fam. Thoresson för folk

Känner du till dom privat 29an??
Är det sant att du har haft ett triangeldrama med damerna Thoresson??
Så att det är därför du är bitter??
Jag tycker att du är riktigt fånig i så fall.
Sitter man och läser runt och googlar på deras namn så kommer det upp massor av olika länkar,bla där det står någon om dig 29an...

Men det är så typiskt killar som blivit dumpade....bitter å sura...skärp dig..
Citera
2007-10-01, 23:18
Medlem
bysnuffs avatar
det har du fan inte med att göra
Citera
2007-10-02, 08:10
Medlem
suckysuckys avatar
mina popcorn också slut...
Citera
2007-10-02, 10:01
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azeda
Känner du till dom privat 29an??
Är det sant att du har haft ett triangeldrama med damerna Thoresson??
Så att det är därför du är bitter??
Jag tycker att du är riktigt fånig i så fall.
Sitter man och läser runt och googlar på deras namn så kommer det upp massor av olika länkar,bla där det står någon om dig 29an...

Men det är så typiskt killar som blivit dumpade....bitter å sura...skärp dig..
Det här blir bara bättre och bättre!!
Citera
2007-10-02, 10:08
Medlem
bysnuffs avatar
alltså nu har det spårat ut, vad har ni och göra med om jag har trianglat med fam. Thoresson.
men en sak ska ni veta inget är som mor och dotter samtidigt, men om det är fam. Thoresson tänker jag inte avslöja
Citera
2007-10-02, 18:46
Medlem
Azedas avatar
Jasså

Citat:
alltså nu har det spårat ut, vad har ni och göra med om jag har trianglat med fam. Thoresson.
men en sak ska ni veta inget är som mor och dotter samtidigt, men om det är fam. Thoresson tänker jag inte avslöja

Jättemärkligt att det här har börjat handla om DITT privatliv 29an...
Har du något behov av att hävda dig du oxå .

Ska du oxå börja med flummiga sanninga, precis som Thoresson??
Kanske ska du oxå stara en egen hemsida.......29an och hans sanningar

:
Citera
2007-10-02, 18:55
Medlem
bysnuffs avatar
Har funderat på det ! Min sanning måste ju kunna få vara en sannng oxå det verkar ju inte var så viktigt att man för fram en sanning som stämmer med verkligheten, så kamrater håll i er snart kommer bynuff sanningen, den nya sanningen.
har till och med funderat på att göra det i sektliknande former, där alla ska kalla mig master nuff, och gå om kring i kalsonger på huvudet, och inget annat än lögnen är tillåtet, som ett litet tillhåll för mytomaner har några medlemsnummer som kommer att vara bokade för vissa i den här tråden välkommen in i Bysnuffs värld, den lite större världen
Citera
2007-10-02, 21:40
Medlem
Citat:
Har funderat på det ! Min sanning måste ju kunna få vara en sannng oxå det verkar ju inte var så viktigt att man för fram en sanning som stämmer med verkligheten, så kamrater håll i er snart kommer bynuff sanningen, den nya sanningen.
har till och med funderat på att göra det i sektliknande former, där alla ska kalla mig master nuff, och gå om kring i kalsonger på huvudet, och inget annat än lögnen är tillåtet, som ett litet tillhåll för mytomaner har några medlemsnummer som kommer att vara bokade för vissa i den här tråden välkommen in i Bysnuffs värld, den lite större världen

Hmm om man läser lite trådar här så verkar du redan vara inne i den världen, eller missade du bara , mellan 2 och 9! :-)
Citera
2007-10-02, 22:39
Medlem
bysnuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxnisse
Hmm om man läser lite trådar här så verkar du redan vara inne i den världen, eller missade du bara , mellan 2 och 9! :-)
vill du ha ett medlemsnummer mellan 2 och 9 eller ? 29 är reserverat för mig själv
Citera
2007-10-02, 22:47
Medlem
Azedas avatar
Åhhhhh

Citat:
vill du ha ett medlemsnummer mellan 2 och 9 eller ? 29 är reserverat för mig själv

Men säger bara HERRE GUD
Citera
2007-10-02, 22:51
Medlem
bysnuffs avatar
medlemsansökningar kan skickas som pm till mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem