2011-06-07, 14:55
  #7837
Medlem
Tuxxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Vet fan inte, men de bor ju ihop så jag kan inte tänka mig att de får behålla något annat än de ca 15 500kr. Som jag förstod det ansökte de om skuldsanering tillsammans.
Vem kf drar pengarna av och hur mycket låter jag vara osagt.

Hummm, men som jag förstått det så kan bara den som står på skulderna ansöka om skuldsanering. Knepiga grejer detta....
Citera
2011-06-15, 21:16
  #7838
Medlem
YNWA2005s avatar
Vem var tjejen på Lyxfällan ikväll?? Info tack!
Citera
2011-06-15, 21:18
  #7839
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YNWA2005
Vem var tjejen på Lyxfällan ikväll?? Info tack!
Dummare luder får man leta efter, fan vad sne jag blev när jag såg det där. Hon heter Vanita, mer än så vet jag inte.
Citera
2011-06-15, 21:18
  #7840
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YNWA2005
Vem var tjejen på Lyxfällan ikväll?? Info tack!


Såklart var det en 2011 (90talist) som frågade. Eftersom det var en repris så finns det nog avhandlat i tråden. Så SÖK på namnet, kryssa för "i detta ämne" eller be mamma.
Citera
2011-06-15, 21:30
  #7841
Medlem
Mulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jica
Såklart var det en 2011 (90talist) som frågade. Eftersom det var en repris så finns det nog avhandlat i tråden. Så SÖK på namnet, kryssa för "i detta ämne" eller be mamma.

Det var avsnittet med Vanita (hon har även varit med i bartenderskolan). Och ja, det var en repris så det finns redan 20-30 sidor som diskuterar henne och det här avsnittet. De kör bara repriser nu över sommaren så det känns rätt onödigt att diskutera igen. Och som jica skrev, sök så kommer ni hitta.
Citera
2011-08-26, 07:13
  #7842
Bannlyst
Vilken är värsta avsnittet?

http://www.tv3play.se/program/lyxfallan
Citera
2011-08-26, 17:59
  #7843
Medlem
Philofobi82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MigueI
Vilken är värsta avsnittet?

http://www.tv3play.se/program/lyxfallan

Enligt mig det senaste avsnittet. Denna - http://www.tv3play.se/play/245375/?autostart=true
Citera
2011-09-07, 18:57
  #7844
Medlem
Jag måste bara påminna er om att se morgondagens Lyxfällan. Det kan verkligen bli sjukt komiskt. Det är nämligen Hagforsingen (Hagfors, Värmlands i särklass mest värmländska "stad) Johan som har gjort ett stort antal av Färjestad hockeys låtar, låtar som dessutom flitigt spelas under Färjestads matcher.

Exempelvis så sjunger Johan i denna låt: http://www.youtube.com/watch?v=paXcC2XxYLw
Citera
2011-09-07, 20:00
  #7845
Medlem
Trumpeters avatar
Ser helt klart fram emot säsongspremiären i morgon.
Citera
2011-09-07, 22:27
  #7846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Ser helt klart fram emot säsongspremiären i morgon.

Menar du allvar kör dom en vända till?
Citera
2011-09-07, 23:45
  #7847
Medlem
småsurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
Menar du allvar kör dom en vända till?
Jajjemen! det finns nämnligen ingen hejd på hur mycket ekonomiskt handikappade whitetrash-folk som vi har i det här landet. Lyxfällans programformat är mycket bristfälligt, enkelspårigt och nästan helt meningslöst men jag tänker tamejfan se varenda avsnitt.
Citera
2011-09-07, 23:53
  #7848
Medlem
Första åren var ju bra då hade ju folk shoppa på sig lite saker av värden som dom inte borde.

Men senaste åren är det ju bara massa skräp dom har.
så man hade ju hoppas på att dom skulle lägga ner detta program så fel man tycks få
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in