Citat:
Ursprungligen postat av jica
Såklart var det en 2011 (90talist) som frågade. Eftersom det var en repris så finns det nog avhandlat i tråden. Så SÖK på namnet, kryssa för "i detta ämne" eller be mamma.
Det var avsnittet med Vanita (hon har även varit med i bartenderskolan). Och ja, det var en repris så det finns redan 20-30 sidor som diskuterar henne och det här avsnittet. De kör bara repriser nu över sommaren så det känns rätt onödigt att diskutera igen. Och som jica skrev, sök så kommer ni hitta.